09.05. Ми- громадяни України. Збираю відомості про минуле. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с. 128- 129 - завд.3 - підготувати інформацію.
09.05. Створення власного винаходу ( ЛЕГО). Посилання на онлайн- урок : https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv : Дом. завд.:показ і повідомлення про власний винахід.
08.05. Виконання творчої роботи. посилання на онлайн - урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: Показ творчої роботи. Розповідь підготувати.
07.05. Застосрвую знання про культурну спадщину. Посилання на онлайн -урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд. : Підготувати інформацію про історичне джерело, яке є вдома. Намалювати його.
07.05. Винаходи 2023 року. Посилання на онлайн -урок : https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
Дом. завд.: підхотувати інформацію про винаходи 2023 року і презентувати однокласникам.
05.03. 25р. Вивчаю систему органів дихання. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.72 -№ 1 - вивчити.
05.03.25р. Складаю раціон харчування. Посилання на онлайн- урок:
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.69- № 2.
04.03.25 р. Вивчаю травну систему. Посилання на онлайн урок :
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.66- № 1- вивчити, с.67 - повідомлення краплинки.
28.02.25р. Вивчаю скелет і м'язи. Посилання на онлайн- урок :
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.62 -63 -переказувати, завд.3 -практично.
28.02. 25р. ЯДС(МОВ) Система органів людини. Їх значення. Посилання на онлайн-урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с. 60-61 -№ 2 -вивчити.
27.02.25 р. Розрізняю системи органів людини. (МОВ) Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.61 - переказув.
27.02.25р. Людина та її організм. (МАО) Посилання на онлайн-урок:
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.:с.60 -переказувати
26.02.25р. Застосовую знання про тварин. Посилання на онлайн-урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.58-59. відповісти на запитання.
26.02.25р. Чим дикі тварини відрізняються від свійських? Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд: с.54 -55 -перек., відповідати на запитання.
25.02.25 р. Дізнаюся про турботливість звірів. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом .завд. с.52 -переказувати. Підготувати розповідь про звіра (того,що не знайомились на уроці)
15.03. Укр. мова в інтегрованому курсі. Досліджую медіа. Світлина як джерело інформації. Посилання на онлайн - урок: (11.15) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
15.03. Я відвідую музей. Посилання на онлайн - урок: (о 10.15)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
14.03.Укр.мова в інтегрованому курсі. Я досліджую медіа. Медіа як джерело інформації. Посилання на онлайн - урок: (о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Пригадуємо свою адресу. Підручник -с.52 -завд. 1. записуємо адресу за поданим планом.
2. Знайомимось з новою інформацією про міста у давнину. Рахуємо кількість речень у повідомленні. Як називаються такі речення?
3. Запишіть у зошит речення, в якому повідомляється про вулиці у сучасних містах.
4. Що вас зацікавило в повідомленні? Розкажіть батькам.
5. Пригадай відео, яке ми переглядали. Розкажи про наше місто.
6. З наступного повідомлення випиши речення про вулиці, які є майже в кожному місті. Перевір.
7. Склади кілька розповідних речень про наше місто і свою вулицю.
16.02. Підсумок за темою. Діагностувальна робота. Посилання на онлайн урок: (о 11.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
16.02. Я снідаю, обідаю, вечеряю. МАО. Визначаю час. Посилання на онлайн урок : (о 10. 20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
16.02. Я вимірюю масу і об’єм. МАО. Дізнаюся про частини. Посилання но онлайн урок: ( о 09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
15.02. Я споживаю якісні продукти. Укр. мова в інтегрованому курсі: я читаю етикетки. Посилання на онлайн урок: ( о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
14.02. Я вивчаю продукти харчування. Укр.мова в інтегрованому курсі: РЗМ.
Посилання на онлайн урок: (о 12.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
09.05. Я досліджую природне довкілля влітку. Посилання на онлайн урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv ( початок о 08.30)
1. Привітання. -Я всміхаюсь сонечку.., квіточці, дощику...Людям
2. "Відгадай" Називаю місяці , а ви пригадуєте з якої вони пори року.
3. Робота за підручником ( с. 70)- завд.1.
4. Досліджуємо літні місяці (завд. 2)
5. Фізкультхвилинка.
6. Знайомлюся з новою інформацією. - Я можу помилитися, але... ( Факти із тексту)
7. Розповідаю за опорними словами: Сонце, грунт, повітря, вода, липень, серпень, дні, ночі.
8.Працюємо в зошиті ( с. 58)
9. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"
08.05. Повторення та закріплення. Підсумок за темою. Посилання на онлайн урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Ви сьогодні вже проснулись?
2. Вправа "Вірю - не вірю" Зараз зима? Зараз місяць квітень?...
3. Коротка інформація про День пам'яті та примирення . Перегляд відео.
4. Підсумок за темою : " Моя планета Земля" Вправа - " Я вам - ви мені"
5 . Цікавинки звідусіль. ( Діти знайомлять з іграми своїх однолітків з різних країн світу.)
6. Підсумок. - Я дізнався...Мене зацікавило... Я пограю з друзями в гру...
24.02. Професії моїх батьків. Посилання на онлайн урок : https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
( початок уроку о 10.30 )
1. Ми у класі друзі всі...
2. Вправа " Пригадайко" Пригадуємо правила для пасажирів. Повторюємо правила пішоходів.
3. Працюємо за підручником . (с. 28) Розповідаємо про професії своїх батьків.
4. Знайомимось з професіями майбутнього.
5. Переглядаємо відео. Про які професії дізналися? Які з них були для вас невідомими? Що допомогло відгадати загадки?
6. Фізкультхвилинка.
7 Працюємо в зошиті на с. 22.
8. Підсумок.
23.02. Я - пішохід.
1. Вправа "Поміркуй" : 1. Чи потрібні правила для пішоходів? 2. Чому вони потрібні? 3. Чи важливо їх знати і дотримуватись? 4. Чи допомагають пішоходам правила? 5. Чим вони допомагають? 6. Як ти вважаєш, це важливо?
2. Пригадай правила , запитай у дорослих, які правила вони знають. Чи дотримуються їх?
3. Робота за підручником - с. 27. Виконай завдання 3. Дай поради дітям.
Де ти граєшся? Хто з дітей виконує правила пішоходів?
4. Зроби фізкультхвилинку.
5. Попрацюй в зошиті на с. 21 - завд.2
За бажанням розфарбуй утворені пари.
6. Розкажи дорослим, що тобі зрозуміло. Запитай, що не зрозумів.
22.02. Я - пішохід.
1. Повторюємо правила поведінки пасажирів. ( Вправа " Хвости")
2. Робота за підручником ( с. 26 - завд. 1)
3. Вивчаємо правила переходу вулиці.
4. Переглядаємо відео.
5. Вправа "Відкритий мікрофон"
6. Робота в зошиті. ( с. 21ё - завд.1)
7. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"
09.12. Я шаную традиції своєї родини. Посилання на онлайн урок( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання . Календарик природи.
2. Розповіді дітей за даним початком : У моїй родині є традиції... Мені про це розповіла бабуся...
Я почув це від...У моій родині дотримуються таких правил...
3.Працюємо за підручником ( с. 67) Розповідаємо за малюнками, робимо висновки.
4. Робота в зошиті ( с. 55 - завд. 1)
5. Перегляд відео. Малювання квітки щастя.
6. Підсумок.
08.12. ЯДС ( ЯДС МОВ) Розповідаю про свою родину. Посилання на онлайн урок ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Календар природи. Зміни в живій та неживій природі.
2. Розповідаю про свою родину. ( розповіді дітей)
- У моїй родині... Моя родина... Мама любить... Тато виконує... Бабуся... Дідусь... Братикові більше подобається...
3. Правила у моїй родині. Робота за підручником ( с. 67) Робота за змістом тексту.
4. Перегляньте відео про родину. Спробуйте розповісти про свою родину .
5. Робота в зошиті ( с. 54, с.55 - завд.1)
6. Підсумок.
02.12. Що з чого зроблено? Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання . Календар природи.
2. Повторюємо про будинки. З чого будують будинки?
3. Працюємо за підручником ( с. 65):
а) робота з текстом; б) завд.1; в) завд. 2.
4. Працюємо в зошиті ( с. 53 - завд.1, 2) Завд. 3 - вдома, за бажанням.
5. Перегляд відео.
6. Підсумок.
01.12. ЯДС ( МОВ) Розповідаю за малюнком . Посилання на онлайн урок :( початок о 09.00) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Розповідаємо про свій дім. Працюємо в підручнику ЯДС (с. 64). Пригадуємо, що є в моєму домі. Як воно нам дпопомагає?
2. Працюємо в зошиті з письма ( с. 28) Що не можна зробити без води?
3. Складаємо речення зі словами: черевики, чобітки, гілочка, рукавички, річечка, квіточка.
4. Записуємо слова.
5. Утворюємо речення. Записуємо в правильному порядку слова.
6. Читаємо написане. Знаходимо Красуні букви, слова.
7. Підсумок.
01.12. З чого побудовано мій дім? Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Календар погоди.
2. Пригадуємо, повторюємо. Що ми знаємо про грунт? Хто досліджував грунт?
3. ВІдгадуємо загадку . ( Зігріє від холоду, сховає від дощу, захистить від спеки. Він нам рідний, ми його любимо. )
4. - Так, сьогодні ми будемо говорити про наш дім. Працюємо за підручником ( с. 64 - завд.1, 2)
5. Працюємо в зошиті( с. 52 - завд.1, 2)
6. Підсумок.
30.11. Грунт у моєму домі.
1. Слухаємо історію. ( с. 61 - завд.4)
2. Працюємо за підручником ( с. 62 - № 1, 2) Розповідаємо, міркуємо, робимо висновки.
3. Робота в зошиті ( с. 51 - завд.1, 2 )Завд.2 - досліджуємо в домашніх умовах, заповнюємо таблицю.
4. Виконуємо завд. 3 в зошиті .
5. Робимо висновки.
6. Перегляньте відео . Що вас зацікавило, здивувало?
7. Підсумок.
29.11.Повітря у моєму домі. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання.
2. Повторення . Вправа " Хвости" - У моєму домі повітря є...
Повітря потрібно... Для цього є...
3. Робота за підручником ( с. 61 - завд. 3) Розглядаємо малюнок, читаємо слова у кольорових рамочках, знаходимо відповідні предмети. Робимо висновки. Що зайве?
4. Працюємо в зошиті. ( с. 50 - завд. 3) Розфарбувати малюнок вулиці, яка подобається.
5.Перегляд відео про повітря. Що цікавого дізналися з відео? Що здивувало?
6. Підсумок. Робимо висновки.
28.11. Повітря у моєму домі. Посилання на онлайн урок : ( початок о 10.00) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : - Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Повторюємо про воду : вправа " ВІрю - не вірю" У моєму домі вода є у ванній кімнаті. Вода є у кухні... За допомогою води ми...
3.Пригадуємо правила збереження води. У моїй родині ...
4. Відгадуємо загадку : Без нього не можеш ні їсти , ні пити. а ні говорити.
Робота за підручником ( с. 60 - завд.1, 2)
5. Робота в зошиті . ( с. 50 - завд.1, 2)
6. Перегляд відео. Зроби висновки, де є повітря. Пограй з батьками у перегони з гусеницями. Що для цього потрібно?
7. Підсумок.
24.11. ЯДС( МОВ) Розповідаю за малюнками. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.40) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Пригадуємо, що ми знаємо про воду.
2. Робота за підручником ( с. 59 - завд.4) - Як берегти воду? Що я можу зробити для збереження води та водойм? Міркую, роблю висновки.
3. Робота в зошиті з укр. мови ( с. 27) - Як правильно чистити зуби?
4. Робота в зошиті ( с. 28) Бесіда. Виконання завдань.
5. Підсумок. - Ми дізналися. - Я зрозумів. - Важливо...
1. Вітання : - Як раненько я встаю...
2. Повторюємо про світло і тепло в домі. " У моїй родині економлять..."
3. Робота за підручником ( с. 58 - завд.1, завд. 2 - виконати вдома)
4. Працюємо на с. 59 - завд.3)
5. Працюємо в зошиті ( с. 49 -№ 1, 3)
6. Переглядаємо відео. Розкажіть, як потрібно берегти воду.
7. Підсумок.
23.11. МОВ. Розповідаю за малюнками. Електричні прилади - помічники у моєму домі.
1. Пригадуємо, звідки в нашому домі тепло і світло.
2. Працюємо за підручником ( с. 57- завд.3,4) Розгляньте малюнки, знайдіть знайомі предмети. Запитайте у дорослих про ті, які вам не зовсім знайомі. Подумайте для чого ці предмети. Яка від них користь і коли може бути шкода.
2. Розкажіть, як у вашій родині бережуть електроенергію.
3. Попрацюйте в зошиті на с.48 - завд.2.
4. Відпочиньте. зробіть зарядку.
5. Перегляньте цікаве відео. Зробіть висновок.
Розкажіть дорослим, що нового ви дізналися.
22.11. Світло і тепло у моєму домі. Посилання на онлайн урок: (початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Вітання.
2. Представлення будинку моєї мрії. ( Діти показують будинки, які вони виготовили.)
3. Робота за підручником ( с.56 -завд.1) Розвиваємо увагу, робимо висновки.
4.Виконуємо завд.2. Порівнюємо рукотворні та природні джерела тепла і світла.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті . ( с. 48 - завд.1)
7. Підсумок.
21.11. Дім, в якому я живу. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30 )
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Нумо привітаєиось, нумо посміхнемось...
Календарик природи. Пригадуємо : 21 листопада - День гідності та свободи.
2. Презентуємо малюнки : Мій дім (діти показують малюнки , розповідають про свій дім)
3. Робота за підручником (с. 55 - завд. 4) Поміркувати, пояснити.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті (с. 47 - завд.2, 3 )
6. Розповіді дітей про свою кімнату.
7. ПІдсумок.
18.11. Дім, в якому я живу. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Як раненько я встаю...
2. Робота за підручником ( с. 54)
3. Розповідаємо про свій дім: - Який мій дім? - Де він знаходиться? - Які кімнати є в моєму домі? ( квартирі)
4. Перегляд відео. Виконання завдання.
5. Виконуємо завд.3 (с. 54) в підручнику.
6. Працюємо в зошиті ( с.47)
7. Підсумок. Вправа " Хвости" - Я живу... Мій будинок знаходиться на... У моєму будинку є...
Біля мого будинку... Мені подобається... Я допомагаю батькам...
17.11. ЯДС ( МОВ) Складаю речення за поданими словами. Розповідаю , роблю висновки. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Працюємо в зошиті з ЯДС (с. 46 - завд.3)
2. Записуємо слова: мама, мова, дім, родина. Прапор, Герб, Гімн.
3. Робота в зошиті з укр. мови ( с.18)
4. Фізкультхвилинка.
5. Вчимо напам'ять : Красивий, щедрий, рідний край.
І мова наша солов'їна. Люби, шануй, оберігай. Усе, що зветься Україна.
6. Підсумок.
17.11. Що я святкую восени. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Розповідаю про осінні свята. Моя листівка Захисникам.
3. Робота за підручником ( с. 53) а) розповідь про День української мови; б) складаємо речення зі словами; в) День гідності та свободи.
4. Державні символи України.
5. Перегляд відео про День гідності та свободи.
6. Фізкультхвилинка.
7. Перегляд відео про державні символи України.
8. Робота в зошиті ( с. 46 - завд.3, 4).
9. Підсумок.
16.11. Що я святкую восени. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Розповідаємо історію (с. 45 - зошит)
2. Робимо висновки, даємо поради.
3. Працюємо за підручником ( с. 52)
4.Перегляд відео про День знань в різних країнах.
5. Перегляд відео про День захисника України.
6. Що дізналися з відео? Чому це свято відзначають 14 жовтня?
7. Робота в зошиті. ( с.46 - завд.1, 2)
8. Підсумок.
15.11. Осінь - грибна пора. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Повторення про тварин ( перелітні та зимуючі птахи, звірі ) Гра " Не помилюсь"
3. Пригадуємо , що належить до живої природи (рослини, тварини, люди, гриби)
4. Робота за підручником ( с. 51- завд.1. 2)
5. Фізкультхвилинка "ГРИБ"
6. Перегляд відео.
7. Робота в зошиті( с. 45)
8. Підсумок. - Я дізнався... Є гриби їстівні... А є гриби отруйні... Потрібно знати...
14.11. Я досліджую осінні зміни в житті тварин. Міркую. розповідаю. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Як раненько я встаю....
2. Повторюємо. Календар природи. Представляємо тваринок з осіннього листя.
3. Слухання казки про осінь. Бесіда за змістом.
4. Робота за підручником ( с. 50)
5.Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті ( с. 44)
7. Перегляд відео. Назвіть тварин , які впадають у сплячку. Розкажи про тварин, які взимку шукають їжу.
8. Підсумок.
11.11. Я досліжджую осінні зміни в житті рослин. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : Я всміхаюсь сонечку...
2. Повторюємо .Вправа " Хвости"
3. Працюємо за підручником ( с.49-завд.1, 2)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті.( с. 43.)
6. Переглядаємо відео.
7. Питання : Як змінилися рослини восени? Чому опадають листочки? Чому жовтіє листя на деревах? Що дають нам рослини?
8. Підсумок.
10.11. Я досліджую зміни в довкіллі восени. посилання на онлайн урок: ( початок о 09.10)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Календарик природи. (пора року, місяць...)
2. Робота за підручником (с. 48- завд.1, 2, 3 )
3.Фізкультхвилинка.
4. Працюємо в зошиті. ( с.42)
5. Переглядавємо відео. Вправа " Незакінчені речення" : Осінні місяці - це...
Восени дні стають... Небо часто вкривається... Восени цвітуть...
6. Підсумок.
10.11. ЯДС ( МОВ) Підсумок за темою. Розповідаю за малюнками. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Я всміхаюсь сонечку...
2. Повторюємо про природу (жива, нежива) Проблемне питання: яка природа потрібніша?
3. Працюємо в зошиті з ЯДС( с. 41 - фантазуємо, придумуємо історію про Ромашку)
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с. 7)
6. Підсумок. - Ми вчилися... Мені сподобалась історія... В мене вийшло найкраще...
09.11. МОВ. Складаю розповідь за схемою.
1. Попрацюйте за підручником. ( с. 47) Пригадайте , що ми вже знаємо про живу і неживу природу.
2. Перегляньте першу схему, складіть свою розповідь ( історію ) про ромашку.
3. Перегляньте другу схему, складіть розповідь про курчатко.
4. Зробіть висновок.
5. Попрацюйте в зошиті на с. 41. Продовж думку: Що буде, якщо...
6. Розкажи батькам , що потрібно ромашці для життя.
7. Поміркуй над завданням 2 . Намалюй стрілки, розфарбуй.
8. Зроби висновок.
08.11. Я досліджую взаємозв'язки в довкіллі. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : - Я всміхаюсь сонечку...
2. Повторюємо. Вправа " Хвости" .Перевіряємо завд. в зошиті ( с. 40 - таблиця)
3. Чи може жива природа існувати без неживої? Працюємо за підручником ( с. 41 - завд.1 )
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с.41 - завд.1) Розфарбовуємо останній малюнок.
6. Послухай екологічну казку. Чи згоден ти з хлопчиком?
7. Підсумок.
07.11. Я досліджую живу природу. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Нумо привітаємось, нумо посміхнемось...
2. Повторюємо : календарик, довкілля, природа.
3. Працюємо за підручником ( с.46) : Читаємо - розглядаємо фото.
Завд.1 - міркуємо, додаємо предмет у групу.
Завд.2 - хто правий?
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с. 40 - завд. 1 -обвести і розфарбувати) , завд.2.
6. Перегляньте відео. - Що належить до живої природи? - Про кого не згадали? Яке завдання допомогло краще зрозуміти живу природу? Яке завдання було цікаве для вас?
7. Підсумок.
04.11. Я досліджую неживу природу. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення. - Хто грав з батьками в гру " Жива та нежива природу"
2. Вивчаємо неживу природу. Робота за підручником ( с. 45- завд.1)
3. Досліджуємо воду та повітря. ( завд. 2 - с 45)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с. 39 - завд. 1, 2 )
6.Роблю висновки. Підсумок.
03. 11. ЯДС (МОВ) Розповідаю за малюнками. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок, всіх покликав на урок...
2. Розвиваємо мовлення. Працюємо в підручнику ЯДС ( с.44 )
а) називаємо предмети; б) складаємо речення; в) ділимо слова на склади.
3. Робота в зошиті з укр. мови ( с. 59 - завд. внизу ) Складаємо слова, записуємо.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо творчі завдання ( зошит з укр. мови - с. 63)
Придумуємо речення з утвореними словами.
6. Підсумок.
03.11. Я досліджую неживу природу. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. -Нумо привітаємось, нумо посміхнемось.
2. Дидактична гра " Розпізнаю живу і неживу природу" Роблю висновки.
3. Робота за підручником ( с.44)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті (с. 38 - завд. 2)
6. Підсумок.
02.11. Я розрізняю неживу і живу природу.
1. Вправа " Хвости" Довкілля - це... Рукотворні предмети - це... До природи належать.... Природа буває ...
2. Робота за підручником ( с. 43 - завд. вгорі , завд.2)
3. Фізкультхвилинка.
4. Робота в зошиті ( с. 38 - завд. 1 - розфарбувати все, що належить до неживої природи.)
5. Пограти з батьками в гру " Жива і нежива природа" Жива природа - плескаємо в долоні, Нежива - тупаємо ногами. ( Батьки називають слова)
6. Підсумок. - Природа буває ... До живої природи належать... До неживої належать... Мені сподобалось... Я зрозуміла...
01.11. Я розрізняю неживу і живу природу. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Ранкова зустріч : Як потоваришувати з технікою. ( Відгадуємо загадки, пригадуємо правила користування)
3. Повторюємо про довкілля. ( 2 групи)
4. Робота за підручником ( с. 42) Порівнюємо, називаємо ознаки, робимо висновки.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті . ( с. 37 - завд.1, 2)
7. Перегляд відео.
8. Гра " Не помилюсь" Жива природа - плескаємо в долоні; нежива - тупаємо ногами.
9. Підсумок.
31. 10. ЯДС( МОВ) Поповнюю і збагачую словничок. Підсумок з теми. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Пригадуємо , що таке довкілля. На які групи його можна поділити.
3. Працюємо в зошиті з ЯДС ( с. 36) розповідаємо про рукотворні тіла.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті з укр. мови. : а) повторюємо рукописні букви; б) записуємо слова; в) утворюємо нові слова; г) утворюємо речення зі словами.
6. Записуємо слова, перевіряємо. читаємо.
7. Підсумок.
28.10. Я досліджую довкілля. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Як раненько я встаю...
2. Вправа " Хвости " : Довкілля - це... Рукотворні ... До природи належать...
3. Робота за підручником ( с. 41 - завд. 1, 2 )
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с.36 - завд. 1, 2 )
6. Підсумок .
27.10. ЯДС (МОВ) Розглядаю малюнки, знаходжу відмінності. Посилання на онлайн урок :
( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок...
2. Повторюємо про природні і рукотворні об'єкти .
3. Працюємо за підр. з укр. мови ( с. 42) а) читаємо, називаємо до якої групи належить;
б) працюємо за малюнком ( завд.3)
4. Працюємо по Читайлику.
5. Фізкультхвилинка.
6. Працюємо в зошиті з письма ( с. 53) ( два завдання)
7. Робота в зошиті з письма ( с. 56)
8. Підсумок.
27.10. Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об'єкти. Посилання на онлайн урок :
( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Я всміхаюсь сонечку...
2. Розповідаємо про досліди, робимо висновки.
3. Вправа " Вправо , вліво подивлюся" ( Поняття довкілля)
4. Робота за підручником( с. 40 )
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті. ( с. 35 - завд.1, 2)
7. Відео гра: " Впізнай природні та рукотворні об'єкти. "
8. Підсумок.
26.10. Я досліджую.
1. Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок...
2. Повторюємо про: спостереження. вимірювання, дослідження.
3. Працюємо за підручником ( с. 38 -завд.3)
4. С.39 - завд.4 ( інструкція до проведення досліду)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті (с.34 - завд.2) Досліджуємо повітря біля свого будинку. Робимо висновки.
7. Підсумок.
25.10. Я досліджую. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Пригадуємо прилади для вимірювання. Що чим вимірюють?
3. Ознайомлення зі "своїми мірками" ( с. 37 )
4. Робота за підручником ( с. 38 -завд.1) Вчимося розрізняти : спостерігаю, вимірюю, досліджую.
5. Фізкультхвилинка.
6. Знайомимось з поняттям дослід. (с. 38 - завд.2)
7. Робота в зошиті ( с. 34 - завд. 1)
8. Підсумок.
24.10. Я вимірюю. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : Як раненько я встаю...
2. Наш календарик - пора року, місяць, день. Мої спостереження.
3. Робота за підручником ( с. 36)
а) розглядаємо малюнки; б) міркуємо, що можна вимірювати; в) знайомимось з приладами для вимірювання.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо в зошиті. ( с. 33 -завд.1, 2)
6. Підсумок. Я познайомився з такими приладами для вимірювання...
Довжину вимірюють... Масу вимірюють... Час вимірюють.... Температуру вимірюють... Мені цікаво...
21.10. Я спостерігаю. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання : - Як раненько я встаю...
2. Пригадуємо, за чим можна спостерігати. Розказуємо про малюнки в зошиті. ( с.32)
За чим спостерігають діти? Що їм потрібно для цього?
3. Робота за підручником ( с. 35) Перегляд відео.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота над таблицею в зошиті ( вкладка посередині ( друга сторінка - завд.1, 2 )
6. Підсумок.
20.10. Я спостерігаю. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вправа " Вірю - не вірю" Зараз пора року...
2. На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися спостерігати та бути уважними .
3. Робота за підручником ( с. 34 - завд.1)
а) розглядаємо малюнки; б) що здивувало, викликало усмішку?
в) за чим ми будемо спостерігати? г) що для цього потрібно?
4. Фізкультхвилинка.
5. Перегляд відео.
6. Робота в зошиті ( с. 32)
7. Підсумок.
20.10. Підсумковий урок з теми. МОВ. Розповідаю. Роблю висновки.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок....
2. Повторюємо про органи чуття. Вправа " Хвости"
3. Повторюємо правила збереження зору, слуху, ...
4. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с. 49):
а) обираємо імена на В; б) Складаємо речення ; в) придумуємо історію за малюнком
5. Фізкультхвилинка.
6. Виконуємо письмові завдання.
7. Працюємо по презентації.
8.Підсумок.
19.10 Мої органи чуття. Яблучний тест.
1. Повторюємо . Що ми дізналися про органи чуття? Що нам допомагають робити ці органи?
Як їх потрібно берегти? Вправа "Вірю - не вірю"
2. Працюємо за підручником ( с. 33 ) Досліджуємо яблуко за допомогою органів чуття.
3. Робота в зошиті на с. 31.
а) малюємо яблуко; б) малюємо , розфарбовуємо ; в) звук ( хрумтить)
г) запах (обираємо смайлик); д) дотик (обираємо предмет ); г) смак ( обираємо смак)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робимо висновки. Ми досліджували... Я дізнався... Мені сподобалось... Нам потрібні органи чуття, щоб...
18.10. Моя шкіра. Розповідаю за малюнками. Даю поради. Посилання на онлайн урок :
( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Я всміхаюсь сонечку...
2. Повторюємо органи чуття. Очі нам потрібні, щоб...Вуха ... Носик... Язик...
Які смаки ми відчуваємо за допомогою язика? ( солодке, солоне, гірке, кисле)
Пригадуємо правила збереження органів чуття.
3. Повідомлення теми уроку. ( практично погладили свої ручки, розглянули шкіру)
4. Робота за підручником ( с. 32 - завд.1, 2.) Аналізуємо, робимо висновки.
5. Фізкультхилинка.
6. Виконуємо завд. 3 на с. 32
7.Працюємо в зошиті на с. 30 ( завд.1 - виконуємо вдома), завд.2 - пояснюємо, робимо висновки, складаємо правила.
8. Переглядаємо відео.
9. Підсумок.
17.10. Мої органи чуття. Мій язик. Посилання на онлайн урок : (початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Як раненько я встаю...
2. Пригадуємо органи чуття - З якими органами чуття ми вже познайомились? Пригадайте, як берегти зір, слух, нюх.
3. Робота за підручником ( с. 31 - завд.1,2 )
4. Фізкультхвилинка.
5. Перегляд презентації.
6. Робота в зошиті. ( с.29 - завд.1 , 2)
7. Підсумок.
14.10. Мої органи чуття. Мій ніс. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Нумо, привітаємось, нумо посміхнемось...
2. Повторюємо про органи чуття. Відгадуємо загадки.
3. Пригадуємо правила збереження зору, слуху.
4. Відгадуємо загадку: Ось гора. Біля гори дві глибокі є нори.
Вітер в норах тих гуляє, кисень в нори заганяє.
5.Робота за підручником ( с.30 - завд.1, 2)
6. Фізкультхвилинка.
7. Робота в зошиті ( с.27 -завд.1, с.28 - завд. 2 )
8. Робота за підручником (с.30 - завд. 3)
9.Підсумок.
13.10. ЯДС (МОВ) Розрізняю предмети, порівнюю , розповідаю.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок... Приготуйте без мороки все, що треба до уроку.
2. Працюємо за підручником ЯДС (с. 29 - завд. 2)
3. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с.41)
а) називаємо предмети; б) визначаємо хто це? що це? в) ділимо на склади; г) складаємо речення.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо письмові завд. в зошиті. ( с.41)
6. Знайомимось з правилами, як берегти зір.
7. Підсумок.
13.10. Мої органи чуття. Мої вуха. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Нумо привітаємось, нумо посміхнемось...
2. Вправа " Вірю - не вірю" ( Наш календар)
3. Повторюємо про органи чуття. - Ми бачимо... Ми чуємо... Ми можемо відчувати смаки... Ми відчуваємо запахи... Ми сприймаємо різні предмети...
4. Відповідь на запитання : -Що можуть побачити очі?
5. Працюємо за підручником. ( с. 29 - завд. 1, 2 )
6. Фізкультхвилинка. Дихальна гімнастика.
7. Робота в зошиті. ( с. 27 - Мої вуха)
8. Перегляд презентації. -Що нового дізналися? - Що здивувало?
9.Підсумок. Вуха нам потрібні , щоб... Вухами можна почути... Вухам шкодить...
12.10. Мої органи чуття. Мої очі.
1. Вітання: Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Вправа " Вірю - не вірю" Зараз пора року... Місяць... День... Сьогодні сонячно...
3. Працюємо за підручником на с. 28.
- До на урок завітали гості... Вони хочуть нас познайомити з темою уроку.
Розглядаємо малюнок, висловлюємо думки.
4. Що ми можемо побачити за допомогою очей?
5. Перегляд відео.
6. Фізкультхвилинка.
7. Робота в зошиті. ( с. 26)
8. Працюємо в підручнику ( с. с. 28 - завд. 1, 2)
Як берегти очі?
9. Підсумок. - Я дізнався... Мені було цікаво... Потрібно...
11.10 ЯДС( МОВ) Підсумковий урок. Спілкуюся з друзями, повторюю правила спілкування.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Добрий день, добрий день - пальчики сказали.
Ми сьогодні всіх дітей вранці привітали.
2. Пригадуємо, які емоції може відчувати людина.
3. Пригадайте поради Мудрості, як прогнати злість. Хто пам'ятає заклинання?
4. Про що можна поспілкуватися з друзями?
5. Хто знає, які є чарівні кроки. щоб вибачитися.
6. Фізкультхвилинка.
7. Працюємо в підручнику з укр. мови ( с. 29) Повторюємо поділ слів на склади. Робимо звуковий аналіз слів.
7. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с. 39)
8. Підсумок.
10.10. Я спілкуюсь. МОВ. Працюю в парі, навчаюся спілкуваимся з друзями.
посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Тільки сонечко зійде. Зазирне в вікно світанок.
До вікна ми підійдем і промовим : "Добрий ранок"
2. Пригадуємо ввічливі слова, які ми вживаємо :
а) коли вітаємось; б) коли прощаємось; в) просимо про допомогу; г) дякуємо.
3. Вправа " Поговори з другом"
4. Робота за підручником. (с. 27) 4 чарівні кроки, щоб вибачитися.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті ( с. 25)
7. Підсумок.
07. 10. Я спілкуюсь. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Вправа " Відгадай" ( ВІдгадайте, що лежить в моїй долоні? Воно є в кожного, воно нічого не коштує , але дає нам дуже багато... Вона приносить щастя в дім, від неї стає тепліше..)
2. Обмін інформацією : " Як упізнати осінь?"
3. Робота за підручником ( с. 26 -завд. 1, 2 ) Пригадуємо чарівні слова, правила спілкування.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо в парі. ( 2 учнів розмовляють між собою на обрану тему. ) Слухаємо, даємо поради.
6. Працюємо в зошиті ( с. 24) Перегляд відео.
7. Підсумок. Я знаю чарівні слова... Мені подобається говорити з друзями про... Мій друг мені розповів...
06.10. Я відчуваю різні емоції. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Я всміхаюсь сонечку...
2. Пригадуємо, які емоції може відчувати людина. Як прогнати злість?
3. Працюємо за підручником ( с. 25 - завд. 3 ): а) даємо імена дітям; б) підбираємо смайлик до настрою кожної дитини; в) розповідаємо про свій настрій.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо завдання 4. Висловлюємо власні думки.
6. Робота в зошиті. ( с. 23- завд.1, 2 ) Розмалювати за бажанням.
7. Підсумок.
05.10. Я відчуваю різні емоції.
1. Пригадайте поради Мудрості, як побороти злість. Розкажи батькам .
2. Працюємо за підручником ( с. 24)
3. Виконай завдання 1. Уважно розглянь малюнок. Дай імена дітям. Подумай , чому в дітей різні емоції?
4. Відпочинь, виконай кілька вправ.
5. За бажанням виконай завдання 2.
6. Візьми песика на урок, щоб показати однокласникам.
04.10 Я злюсь. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Пригадуємо поради, як прогнати злість.
3. Робота за підручником. ( с. 23 - завд.2)
4. Фізкультхвилинка. Вправа " Мильні бульбашки"
5. Робота в зошиті ( с. 19 - завд.4)
6. Підсумок. - Мені сподобались поради... - Я розповім дорослим... Тепер я знаю, що робити, якщо я на когось злюсь...
03.10. ЯДС ( МОВ) Придумую розповідь за малюнком. Я злюсь. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання : Як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Повторюємо вивчене. Робота в зошиті ( с. 18 - 19)
3. Робота за підручником.( с. 22) Розглядаємо малюнки, висловлюємо власні думки.
4. Фізкультхвилинка. Вправа для дихання "Мильні бульбашки"
5. Робота в зошиті ( с.22)
6. Поради від Мудрості : чарівне заклинання, намалюй, поділись.
7. Перегляньте цікаве відео
8. Підсумок. - Я зрозумів, що злість - це... Усі люди інколи... Треба вміти...Я розповім батькам про...
30.09. Я дивуюсь і цікавлюсь.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: як раненько я встаю, то багато справ роблю...
2. Працюємо за підручником (с. 21 - завд. 3 , 4 )
3. Робота в зошиті ( с. 8) Що мені подобається?, с. 11 - завд. 5.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с 16 - завд. 1, 2)
6. Підсумок. Мені подобається... Мене здивувало...
29.09 ЯДС (МОВ) Я дивуюсь і цікавлюсь. Фантазую, придумую історії, розповідаю.
Посилання на онлайн урок: (початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок, запросив нас на урок.
2. Працюємо за підручником ( с. 20)
1) Розглядаємо малюнок вгорі, продовжуємо думку.
2) Виконуємо завд 1, 2.
3. Фізкультхвилинка.
4. Працюємо в зошиті ( с. 8)
5. Працюємо за підручником з укр. мови ( с. 21 - читаємо, розповідаємо про кота) Що здивувало?
6. Подорожуємо в казку. ( Зошит з письма - с. 17)
7. Підсумок.
29.09. Я дивуюсь і цікавлюсь. Посилання на онлайн урок : ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: Як раненько я встаю, то багато справ роблю:
Личенько своє умию. Вушка, носик, очки, шию.
Одягнуся, причешуся і усім я посміхнуся.
2. Повторюємо правила особистої гігієни. ( Робота в зошиті - с. 14 - 15)
3. Фізкультхвилинка.
4. - Сьогодні ми продовжуємо тему " Я відчуваю". ( Виконуємо в зошиті на с. 20 завд.1,2.)
5. Працюємо за підручником. ( с. 19 -завд. 2, 3) Розглядаємо малюнки,
робимо висновки. Творче завд. 4.
6. Працюємо в зошиті ( с. 21 - завд.1, 2)
7. Підсумок. Що сподобалось? Що може відчувати людина, дитина? Які почуття покращують здоров'я?
28.09. Я можу радіти і сумувати.
1. Попрацюйте в зошиті на с. 13:
а) виконай завд.1;
б) розкажи батькам правила користування електроприладами;
г)виконай завд. 2. Дай поради дітям. Впевнена, що тобі сподобалось завдання.
д) виконай завд. 3.
2. Перепочинь. Виконай кілька вправ .
3. Попрацюй за підручником на с. 18:
1) розглянь малюнок вгорі; коли ти радієш. сумуєш?
2) Виконай завд.1. Поміркуй, що сталося.
3) подумай, як можна покращити настрій діткам, які сумують. Що б ти їм порадив (- ла)
4) Приготуйся розповісти про це на уроці.
4. - Яке завдання тобі сподобалось? - Що нового дізнались?
27.09. Підсумок з теми. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання. - Я всміхаюсь сонечку...
2. - Діти, ми закінчили вивчати тему: " Я піклуюсь про своє здоров'я" Сьогодні ми згадаємо , як потрібно піклуватися про своє здоров'я.
3. Працюємо в зошиті. Пригадайте свій робочий день. ( завд. в зошиті на с.4, 5 )
4.Фізкультхвилинка.
5.Пригадаємо основні правила для пішоходів. (Зошит - с. 10)
Пригадуємо частини дороги. Розфарбовуємо потрібний знак.
6. Повторюємо правила безпечної поведінки з електроприладами. Розфарбовуємо номери телефонів, які потрібно знати. ( с. 12)
7. Підсумок. - Як і правила ми повторили? - Чи допомагають вони піклуватися про здоров'я?
- Я дотримуюсь таких правил... Я розкажу батькам про... Вдома попрацюйте на с. 12. Розфарбуйте.
26.09. ЯДС (МОВ) Я займаюся спортом. Розповідаю за малюнками, розпізнаю слова - назви дій. Посилання на онлайн урок: ( початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання : - Добрий день, добрий день. Пальчики сказал. - Ми сьогодні всіх дітей вранці привітали. Розпочинаємо новий тиждень. Сьогодні наша ранкова зустріч буде про дружбу.
2. Слухаємо історію про двох друзів . ( Кріт Мур і хом'як Рум).
3. Бесіда за казкою. Вивчення мирилки: Мирилка летіла, на плече сіла. Сказала тихенько:
"Мирімось швиденько".
4.Фізкультхвилинка.
5. Робота за підручником (с. 17). Складаємо різні речення : розповідні, питальні, спонукальні.
6. Працюємо в зошиті з письма (с. 16)
7. Пальчикова гімнастика.
8. Підсумок. - Що найбільше запам'яталося на уроці? - Що здивувало? - Чого навчився? - Яку історію розкажу батькам?
23.09. Я займаюся спортом. Посилання на онлайн урок : (початок о 08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітання: - Ви сьогодні вже проснулись? Рідним вранці посміхнулись?
Доброго ранку! Доброго дня!
2. Вправа " Пальчики" : а) загніть пальчик ті, хто сьогодні робив ранкову зарядку; б) ті, хто має друзів; в) ті, хто любить грати в рухливі ігри; г) ті, хто любить літо; д) ті, хто хоче дізнатися щось нове.
3. Робота за підручником ( с. 17 -завд. 3) Розпізнаємо види спорту та приладдя для них.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо завд. 4. Виправляємо помилку художника. Доводимо свою думку. Рахуємо кількість гравців, кількість тварин, рослин, що вирощує хлопчик. Даємо поради.
6. Підсумок. Які види спорту запам'ятали? Які ще знаєте? Розпитайте у батьків, яким видом спорту займалися вони.
22.09. ЯДС ( МОВ). Я займаюся спортом. Повторюю слова хто? що? Що робить? Складаю речення. Посилання на онлайн урок :( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. - Чи готові ваші очки бачити? вушка... ніжки... ротик... голова...?
2. Працюємо за підручником ЯДС (с. 16) : а) повторюю назви предметів (хто це? що це?) ;
б) даю імена дітям ; в) що роблять діти?
3. Фізкультхвилинка.
4. Навчаюся правильно спілкуватися. Складаю різні речення (с. 16 - завд.2 )
5. Працюю в зошиті (с. 21) Друкую, розповідаю за малюнком,. Пишу.
6. Підсумок. Обираю відповідний смайлик.
22.09. Я займаюся спортом. Посилання на онлайн урок: ( початок о08.30 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання. Календар погоди. Діти дня ( вітаємо іменинниць).
2. Вправа " Так - ні". Вода. Сніданок до школи.
3.- Ми з вами вияснили, що корисно для здоров'я, а що - ні. - А що ще потрібно робити, щоб бути здоровим? (-Звичайно, займатися спортом).
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота за підручником ( с. 16 -завд.1 )
6. Перегляд відео. Про значення спорту у житті.
7. Виконуємо завд. 2 ( с. 16)
8. Підсумок. Щоб бути здоровим, потрібно... Вранці я виконую... Тепер я буду...
21.09. Я піклуюсь про своє здоров'я.
1. Пригадайте кошики продуктів. Як ви гадаєте: потрібно їсти продукти з одного кошика чи з різних? Чому? Запитайте у батьків.
2. Працюємо на с. 15. Виконайте завд. 2. Як ви вважаєте?
3. Виконайте завд.3. Зробіть висновок.
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо завд. 4. Які з цих продуктів на твою думку, зайві? Чому? Порадься з батьками.
6. Що ти запам'ятав (-ла)? Перекажи. Назви ті страви. які ти любиш. Подумай, чи вони корисні.
20.09. ЯДС ( МОВ) . Моє харчування. Посилання на онлайн урок (початок о 08.30 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання: Я всміхаюсь сонечку... Вправа " Кмітливі пальчики" 1) загніть пальчик дітки, які добре виспались; б) дітки, які люблять посміхатися; в) дітки, які люблять гратися; г) ті, кому подобається вчитися; д) ті, хто люблять фрукти ; е) ті, хто люблять овочі.
2. Робота за підручником (с. 14 - завд. 1) Називаємо продукти , які починаються на М.
Називаємо овочі на М, фрукти. Чому кошик з овочами і фруктами найбільший?
Називаємо фрукти, які починаються на А. Складаємо речення ( розповідаємо, запитуємо).
3. Фізкультхвилинка.
4. Працюємо в зошиті (укр. мова) на с. 19.
5. Підсумок. Мені сподобалось... Я зрозуміла... Мені було цікаво... Я розповім батькам...
19.09. Моє харчування.
Посилання на онлайн урок (початок о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Доброго ранку, сонечко. Доброго ранку, небо!
Ставитись до кожного із добром нам треба.
2. Послухайте історію однієї дівчинки . Жила дівчинка , яка дуже погано їла, капризувала. Вона часто запитувала маму: - А для чого потрібно їсти?
3. Працюємо за підручником. ( с. 14 ) Яку їжу вживають діти? Що дає їм їжа?
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконуємо завд. 2. а) розподіляємо продукти по кошиках; б) відповідаємо на запитання;
в) розкажіть про свої улюблені прлодукти.
6. Перегляд відео, ознайомлення з правилами харчування.
7. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"
16.09. Я стежу за чистотою. Посилання на онлайн урок ( початок о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання. Дай п'ять. ( очки дивляться, вушка...)
2. Вправа " Вірю - не вірю" (Повторюємо пору року, дні тижня, правила поводження з електроприладами)
3. Повідомлення теми уроку. Працюємо за підручником ( с.13 - завд. 1, 2)
4. Фізкультхвилинка.
5. Відгадуємо загадки, переглядаємо відео.
6. Працюємо за підручником (с. 13 - завд. 3)
7. Підсумок. Я дізнався... Потрібно... Мити руки потрібно... Чистити зуби потрібно... Міняти зубну щітку потрібно...Я розкажу батькам про те...
15.09. Я виконую правила.
Посилання на онлайн урок ( початок о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо дорожні знаки. ( Підручник - с. 11) Завд. 2 - чи правильно Петрик розмістив геометричні фігури?
2. - Сьогодні на уроці ми познайомимось ще з деякими дуже важливими правилами.
У кожному домі є помічники- електроприлади. Розкажіть, які електроприлади є у вашому домі.
3. Робота за підручником ( с. 12 - завд. 1)
4. Фізпауза.
5. Перегляньте відео. Що запам'ятали? Головне правило для дітей:
6. Робота за підручником. Завд.2
7.Підсумок. На уроці я дізнався... Я зрозумів... Потрібно дотримуватись... Не можна...
14.09. Я піклуюсь про своє здоров'я. Дорожні знаки.
1. Пригадайте, хто такі пішоходи? Які правила для пішоходів ми вчили на минулому уроці?
Розкажіть батькам ці правила. Для чого потрібні правила?
2. Сьогодні ми познайомимось із знаками , які нагадують нам правила і допомагають зберегти своє здоров'я.
3. Перегляньте відео про дорожні знаки. Чому їх так назвали?
4. Робота за підручником. ( с. 11 - завд.2)
Повторіть з батьками правило.
5. Виконайте завд. 3.
6. Підсумок. Продовжіть речення: Я запам'ятав такі знаки... Вони потрібні, щоб...
Щоб перейти дорогу потрібно... Мені сподобалось...
13.09. Я -пішохід. Посилання на онлайн урок ( Початок уроку о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Тема нашого уроку : " Я - пішохід" Працюємо за підручником . (с. 10 )
Відповідаємо на питання, розповідаємо на якій вулиці ми живемо.
2. Бесіда про дорогу до школи. Вона має бути безпечною.
Сьогодні ми з вами будемо вчитися, як правильно переходити дорогу.
3. Робота за малюнками. Перегляд відео.
4. Фізпауза. Вправа " Світлофор"
5. Виконуємо завд.1 (с. 10) А для чого дотримуватись правил?
6. Підсумок. Я дізналася про... Я зрозумів... Мені це потрібно, щоб..
12.09. Що мені подобається? Посилання на онлайн урок ( початок уроку о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fu1.
1. Привітання: Я всміхаюсь сонечку:
- Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці:
- Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику:
-Лийся, мов з відра! Усміхаюсь людям, зичу їм добра.
2. Сьогодні ми починаємо новий тиждень навчання. Повторюємо назви днів тижня, місяць. дату. Вправа " Вірю - не вірю" А на уроки до нас завітала Валізка чемності. Що б ви поклали в цю валізку?
3. Робота за підручником. (с. 9 - завд. 1)
4. Виконуємо завд. 2.
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра " Вгадай захоплення"
7. Підсумок.
09.09 Який я? Яка я?
Посилання на онлайн урок ( Початок уроку о 08.30) :
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Починаємо урок : Ми у класі друзі всі...
2. Вправа " Так, ні" -Зараз літо?...
Дитина дня- Паламарчук Даня( привітання з Днем народження)
3. Робота за підручником (с. 8- завд.1)
4. Фізкультхвилинка.
5. Притча про цвяхи. ( Діти слухають, обговорюємо).
6. Виконуємо завд. 2 на с. 8.
7. Вправи для руханки ( завд. 3 на с. 8)
8. Підсумок. Мені було цікаво... Мене зворушило... Я зрозумів...
08.09. Що покласти в шкільний ранець?
Посилання на онлайн урок ( Початок уроку о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання віршем. Ранкова зустріч.
Я всміхаюсь сонечку:
- Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці:
- Хай вона росте.
Я всміхаюсь дощику:
- Лийся , мов з відра.
Усміхаюсь людям. ЗИЧУ ЇМ ДОБРА!
2. Казочка про Портфелик.
3. Робота за підручником. ( с. 7, завд.3) Допоможи дітям зібрати портфель.
4. Дидактична гра " Збери ранець до школи" ( Перегляд відео)
5. Фізкультхвилинка.
6. Обговорення правил.
7. Підсумок. Мені сподобалось... Я зрозумів... Я потренуюся...
06.09. Мій робочий день. Посилання на онлайн урок (початок уроку о 08.30):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітаємось, пригадуємо віршик про клас.
2. Пригадуємо Правила нашого класу.
3. Працюємо за підручником (с. 6 завд. 1) Розповіді дітей про режим дня.
4. Шкільна перерва. Виконуємо завд. 2.
5. Переглядаємо відео про дівчинку Катю. Чим схожий її режим дня з нашим, а чим відрізняється?
6. Підсумок. Що дізналися? Для чого потрібен режим дня?
05.09. Хто я? Хто мої однокласники?
1. Посилання на онлайн урок:
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv (початок уроку о 8 год.45 хв)
2. Продовжую знайомство з однокласниками. Діти розповідають про себе, знайомляться один з одним.
- Всі ви є учнями 1 - Б класу. А як називаються учні одного класу? ( Однокласники)
3. Вивчаємо віршик : В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми , і ви. Добрий день тому, хто зліва.
Добрий день тому, хто справа. Ми - одна сім'я.
4. Працюємо на с. 5 . Поняття про правила. (завд. 3)
5. Фізкультхвилинка.
6. Обговорення правил ( завд.3)
7. Підсумок. Перегляд презентації.
02.09. Про мене. Перший день у школі.
1. Урок проводиться за посиланням:
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
2. Працюємо за підручником на с. 4
3. Що ти знаєш про Україну?
4. Розкажи про себе. ( (Діти розповідають про себе, знайомляться з однокласниками)
5. Творча робота. Наша країна - Україна. ( Розфарбовують карту України)
5. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"
Немає коментарів:
Дописати коментар