Загальна кількість переглядів сторінки

Образотворче мистецтво

08.05. Малюємо вітальну листівку до Дня матері. 

27.02.25 р. Картинки з виставки. Посилання на онлайн -урок:https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

28.11. Ритм. Повторення правил користування ножицями. Створення прикраси у певному ритмі зі сніжинок. 

1. Перегляньте відео про правила користування ножицями разом з батьками. Дотримуйся цих правил під час роботи.

2. Працюємо за підручником на с. 50. 

3. Попроси старших пригадати, як вони виготовляли сніжинки. 

4. Попрацюйте за підручником на с. 51 , працюй з кимось із дорослих.

5. Обери варіант, який тобі найбільше подобається. 

6.Попрацюй в альбомі на с. 24. Наклей свої сніжинки в певному ритмі на с. 25. Приготуй свою роботу для виставки. ( Показу однокласникам)

7. Бажаю успіху та фантазії!


21.11. Теплі, холодні кольори. Колірне коло. ХТД: Малювання будиночка Осені, або будиночка Зими. Гра " Веселі літери та цифри"

1. Працюємо за підручником на с. 46. Знайомимось з теплими та холодними кольорами. 

2. Попрацюй на с.47. Розглянь різні варіанти  малюнків. Обери той, який до вподоби.

3. Попрацюй в альбомі на с. 22( завд. 3,4) 

4. Виконай практичну роботу на с.23. 

5. За бажанням спробуй "сховати " букви ,чи цифри в казкових будиночках.

6.Приготуй свою роботу для показу на уроці. 

 14.11.Кольори веселки.Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші. 

ХТД: зображення веселки.

1. Працюємо за підручником на с. 42

2. Вивчіть віршик і запам'ятаєте кольори веселки за першими буквами кожного слова: 

Чапля пензлик жме завзято

Буде сани фарбувати. 

3. Попрацюй на с. 43.  Переглянь відео.

4 Працюй в альбомі на с. 20( завд. 4, 5) 

5. Виконай малюнок на с. 21. Приготуй свою роботу для показу на уроці. 

6. Бажаю успіхів.

07.21.11. Теплі, холодні кольори. Колірне коло. ХТД: Малювання будиночка Осені, або будиночка Зими. Гра " Веселі літери та цифри"

1. Працюємо за підручником на с. 46. Знайомимось з теплими та холодними кольорами. 

2. Попрацюй на с.47. Розглянь різні варіанти  малюнків. Обери той, який до вподоби.

3. Попрацюй в альбомі на с. 22( завд. 3,4) 

4. Виконай практичну роботу на с.23. 

5. За бажанням спробуй "сховати " букви ,чи цифри в казкових будиночках.

6.Приготуй свою роботу для показу на уроці.  11. Основні та похідні кольори. Палітра. Хтд: зображення природи способом роздмухування плям. Вправа : "Основні та похідні кольори"

1. Працюємо за підручником на с. 38  Запам'ятай основні кольори. 

2. Ознайомся з палітрою ( с. 39)  Поекспериментуй, утвори похідні кольори. 

3. Обери варіант , як ти хочеш зобразити природу. 

4. Працюй в альбомі на с. 18 - завд. 4, 5. 

5. Зобрази природу ( обери варіант ) на с. 19 .

6. Бажаю успіху!

31.10. Природні матеріали . Картини з листя. ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв мультфільмів (фрукти, пластилін).

1.  Працюємо в підручнику на с. 34. Розглядаємо  , міркуємо.

2. Працюємо на с. 35. Знайомимось з варіантом 1 та варіантом 2.

3. Відкриваємо альбом на с. 16.  Виконуємо завд.3 і 4.

4. Обираємо варіант, який більше подобається. 

5. Створюємо власну роботу.

6. Бажаю успіху! За бажанням показуємо свою роботу однокласникам.


24.10. Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація на аркуші " Урожай".

1. Працюємо в підручнику на с. 30 - 31.  Знайомимось  з аплікацією.

2. На с. 31 знайомимось з послідовністю виконання аплікації.

3. Пояснюємо Лясольці, як правильно розмістити аплікацію на папері.

4. Працюємо в альбомі на с. 14  ( завд.2, 3)

5. Створюємо аплікацію на с. 15.

6. Бажаю успіху. 


17.10. Утворення лініями різних форм. Персонажі з мультфільмів. ХТД: Створення образу диво- машини. 

1.Працюємо за підручником ( с. 26) 

а) переглянь малюнки, пригадай героїв мультфільмів;  б) розглянь геометричні фігури та предмети.

2. Попрацюй на с. 27. Переглянь різні варіанти малюнків.

3. Відкрий альбом на с.12. 

4. Ознайомся із завд. 3, 4. Потренуйся. Обери варіант.

5. Виконай малюнок на с. 13 у альбомі. 

6.Бажаю успіху. Можеш надіслати роботу, або показати на уроці однокласникам.

10.10. Настрій в образотворчому мистецтві. Правила нанесення акварельної фарби на малюнок. Малювання святкового феєрверку в ляльковому місті.  

1. Працюємо в підручнику на с. 22 

2. Розглянь ілюстрації. Поміркуй про героїв казки, їх настрій.

3. Розглянь, як Барвик створив святковий настрій. Розглянь малюнки на с. 23.

4. Попрацюй в альбомі. (.с. 10 -завд. 3 ,4.) 

5. Намалюй святковий феєрверк у ляльковому місті. 

6 Виконуй роботу  на с. 11. 

Бажаю успіху!


03.10. Інструменти художника : фарби. пензлі. Правила розміщення малюнка на аркуші. 

Квіткова галявина. 

1. Приготуйте для роботи фарби, пензлик, водичку .

2. Працюємо в підручнику на с. 18. ( Розгляньте малюнок, розкажіть батькам.)

3. Ознайомся із завданням, яке потрібно виконати. 

4. Відкрий альбом на с. 8. Ознайомся із завданням 3 і 4.

5. Виконуй завдання в альбомі на с. 9. Розміщуй малюнок правильно.

6. Бажаю успіхів. Покажи свою роботу батькам. За бажанням - покажи однокласникам. 

26.09. Моє довкілля. Малювання їжачка ( фломастери, олівці) Гра:  скласти казочку про

 їжачка за малюнком.

1. Працюємо за підручником .( с. 14) Розгляньте малюнок. Кого ви бачите на малюнку? Як зображений їжачок? 

2. Розглянь малюнки внизу. Допоможи Лясольці впізнати кого, або що намалював Барвик.

3. Попрацюй на с. 15.  Уважно переглянь, що зробиш спочатку, що потім.

4. Відкрий альбом на с. 6.  Виконай завд. 3, а потім завд. 4. 

5.Пофантазуй. Виконуй роботу на с. 7   Спочатку працюй простим олівцем. потім розфарбуй кольоровими олівцями , або фломастерами. 

6. Склади  казочку про їжачка за малюнком на с.15 у підручнику.  За бажанням приготуйся розказати її для однокласників та показати свій малюнок.

7. Бажаю успіхів!

 19.09. Мої друзі. 

1. Знайомимось із темою уроку. Робота з підручником. ( с. 10) 

а) розглядаємо ілюстрацію; б) пригадуємо різні лінії ( за бажанням вивчіть віршики про лінії)

2. Працюємо на с. 11.  Знайомимось із завданням.

3. Працюємо в альбомі (с. 4 - завд 3 ,4)

4. Виконуємо творчу роботу на с. 5. Фантазуємо. придумуємо. стараємось1 

5. Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар