09.05. Галина Терещук " Біатлон -це те,що дуже люблю" Посилання на онлайн - урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд. :с.115 -впр. 257 -читати, переказувати. с.116 -впр. 259.
05.03.25 р. Дієслова, що означають завершену та незавершену дію . Тренувальні вправи. Посилання на онлайн - урок :https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: написати тренувальний диктант.
04.03.25р. Ю. Турчина .У бабусі у селі. Завершена та незавершена дія. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.58 -впр.117 -вир.читати, с.59- вивчити правило, впр. 121.
04.03.25р.С. Черкасенко. Зима і Весна. Змінювання дієслів за часами. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд. :с.57 -впр.116.
03.03.25 р. Катерина Перелісна. Бабине горе. Визначення часу дієслів. Посилання на онлайн - урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд: с.55 -впр.107 -напам. , с.56 -впр.111
28.02.25р. Л.Українка " Літо краснеє минуло" Змінювання дієслів за часами. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с. 53 -впр.102 вир. читати. с.55 -впр. 106.
26.02.25 р. Г.Фалькович .Приємна зустріч. Підбір влучних дієслів. Посилання на онлайн -урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд. :с.52 -впр.101.
25.02.25 р. Добір синонімів та антонімів. Тренувальні вправи. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.51 -впр.97 (1 і 2 завдання)
25.02.25 р. В.Скомаровський . Чому лютий короткий. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні. Посилання на онлайн -урок : https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.50-впр.93 -виразно читати.
24.02.25р. Добір дієслів -синонімів, дієслів- антонімів. Посилання на онлайн -урок: (08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.49 -впр.92. Виписати прислів'я.
14.03. Розповідні речення . Побудова речень. Тренувальні вправи. Посилання на онлайн - урок: (09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
15.02. За Б. Комаром «Загублені рукавички». Детальний переказ. Самостійна робота.
Посилання на онлайн -урок: (о 09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
14.02. Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? За Є. Бандуренком «Хліб». Посилання на онлайн- урок :(о 08.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
14.02 Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? Тренувальні вправи. Посилання на онлайн -урок : (о 10.20 )
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
13.02.2024. Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Вимова і написання слова Духмяний. РЗМ. Опис зернової рослини. Посилання на онлайн -урок:(початок -08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
09.05. Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа. Афіша. Посилання на онлайн урок: ( початок о 10.20)https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення. - Яку букву вивчаємо? Що ми знаємо про неї? Буква Ф засумувала... ( слухають вірш) - Які слова з Ф почули?
2. Читаю для себе (2 хв - с.76 ) Читаємо для всіх . - Чи завжди безпечно робити селфі? Чому?
3. Запис дати, каліграфічно списуємо склади (с.77). Диктант слів.
4. Фізкультхвилинка.
5. Завд.1 - читаємо слова, шукаємо групи слів за питаннями.
6. Письмо великої букви Ф, складів, слів, речення.
7. Досліджуємо афішу, аналізуємо, порівнюємо.
8. Читаємо вголос. Працюємо над навичками читання: короткі слова, довгі слова, двоскладові, трискладові . Вправа " Вудочка", "Земля- небо."
9 Перегляд презентації. Підсумок.
08.05. Букви Ф, ф. Письмо малої букви ф. Текст, тема тексту.
Посилання на онлайн урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок...
2. Повторюємо, пригадуємо. а) Спіткнись об "пеньочок": чорний, жовтий, червоний;
черемха, черешня, ожина; черепаха, курка, качка.
б) придумай пару : чай - ..., човен - ..., червона- ... .
3. Читаю для себе- с.75. Читаю для друзів.
4. Ознайомлення з темою . Робота з підручником ( с. 76 - малюнок, завд.1)
5 .Фізкультхвилинка.
6. Написання малої букви ф. Написання складів, списування слів. ( с. 76 - списати 1 і 2 стовпчики)
7. Робота над текстом.
8. Перегляд презентації.
9. Підсумок.
23.02. Букви Ї, ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один / багато предметів. Посилання на онлайн урок https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv (початок о 09.25)
1. Вже дзвінок нам дав сигнал - працювати час настав.
2. Повторюємо про текст. Називаємо частини тексту.
3. Вправа " Читаю для друга" (текс на с. 29 -завд.2) Продовжуємо історію ( розповіді дітей)
4. Вправа " Слухняний ротик" (Робота над скоромовкою)
Їжак, їжаченя їздять по гриби щодня
Їжачиха помагає сироїжки їм збирає.
5. Повторюємо букву ї та звуки, які вона позначає.
6. Фізкультхвилинка.
7. Працюємо за підручником (с. 30 - завд.1, 2)
8. Письмо малої букви ї. Робота в зошиті. Працюємо по презентації, закріплюємо букву ї.
9. Робота над текстом. (с. 30 - завд.3) . Проблемна ситуація . (Допомагаємо хлопчикам прийняти вірне рішення)
10. Вправа " Будь уважним". Підсумок.
23.02. Букви І та і . Письмо великої букви І. Текст. Зачин. Основна частина. Кінцівка.
1. Вправа " Слухняний ротик" Вивчи віршик , відгадай букву. Розкажи віршик батькам.
Буква, ніби гостра спиця. Одиниччина сестриця.
Як мала вона буває , Зверху крапочку ще має.
2. Прочитай текст (завд.4 - ст. 28) Уяви , що ти лілія. Розкажи дорослим , яка ти.
3. Працюємо за підручником ( с. 29 - завд. 1) Розглянь малюнок, уяви, що ти поруч з Котом і Мишею. Пофантазуй. Прочитай слова.
4. Попрацюй з текстом - завд.2. Подумай, як може закінчитися ця історія.
5. Пригадай частини тексту. Придумай свою кінцівку.
6. Підсумок. Що сподобалось? Що здивувало? А як би зробив ти?
22.02. Букви І та і. Письмо малої букви і. Складаю речення.
1. Вправа "Спіймай звук і".
2. Робота за підручником ( с. 28) : а) читання складів; б) читання слів; в) читання сполучень слів, складання речень.
3. Виконання завд. 3. Вправа " Крісло автора" ( Уявна розповідь " Я - лілія)
4. Робота в зошиті . Пишемо малу букву і, склади. слова. Пальчикова гімнастика.
5. Робота над текстом ( с. 28 - завд.4) : а) читання вчителем; б) читання учнями; в) Ромашка запитань.
6. Перегляд відео.
7. Підсумок. - Чого навчилися? - За що подякуємо букві і? - Що покладемо в рюкзачок?
09.12. Знак м'якшення. Повторення, закріплення, читання складів, слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення, мовна розминка. Вправа " Слухняний ротик"
2. Тренуємось читати. ( Читайлик)
3. Робота в зошиті( с. 43) Називаємо місяці, в яких є м'який знак.
4. Письмо складів, слів.
5. Робота по презентації.
6. Тренувальні вправи. Підсумок.
08.12. Знак м'якшення. Ознайомлення з новою буквою. Читання складів, слів зі знаком м'якшення. Опис предметів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв. Які букви позначають по 2 звуки? Які букви пом'якшують попередні приголосні?
2. Читання по Читайлику. Мовна розминка.
3. Ознайомлення з новою буквою. Чим особлива? Чому не така , як інші?
4. Слухаємо історію букви ь.
5. Працюємо за підручником (с. 72)
6. Працюємо в зошиті( с. 42)
7. Повторюємо та закріплюємо. Працюємо по презентації.
8. Підсумок.
02.12. Буква ю, позначення нею сполучення звуків йу. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви, звуки. Мовна розминка.
2. Читаємо по Читайлику.
3. Знайомство з буквою, звуки йу. Слухаємо історію букви ю.
4. Працюємо за підручником ( с. 68 - завд. 1, 2)
5. Звуковий аналіз слів.
6. Працюємо в зошиті ( с. 36)
7. Робота по презентації.
8. Робота над текстом ( с. 68 - завд.3)
9. Підсумок.
01.12. Буква я. Позначення нею звука а та м'якості попереднього приголосного. Читання складів і речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Пригадуємо історію букви Я. Працюємо за підручником (с. 66 - завд.3,4)
2. Працюємо за підручником ( с. 67 - завд.1, 2 ) Робимо висновок.
3. Працюємо в зошиті ( с. 34)
4. Працюємо в підручнику ( завд.3 - с. 67)
5. Працюємо по презентації.
6. Підсумок.
30.11.Буква я, позначення нею звуків йа. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Мовна розминка . Читаємо по Читайлику.
2. Пишемо диктант складів, слів. Наші очікування.
3. Відгадуємо загадку. Виділяємо звуки, знайомимось з буквою.
4. Робота за підручником (с. 66 - завд.1, 2, 3)
5. Робота в зошиті ( с.33)
6. Міркуємо( с.66 - завд.4)
7. Працюємо по презентації. Міркуємо, робимо висновки.
8. Підсумок. Чи збулися очікування?
29.11. Закріплення звукового значення букви "ща". Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів'я. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Мовна розминка. Читаємо по Читайлику. Скоромовка : У лузі журавлик щипав собі щавлик.
Купіть йому горщик - він зварить вам борщик.
2. Робота за підручником ( с. 65 - завд. 1) : читаємо, шукаємо слова.
3. Працюємо над завд. 2. Читаємо вірш. - Чи правда, що дощ падав на... -Який малюнок можна намалювати до вірша? - Що намалював художник?
4. Працюємо в зошиті ( с. 31 )
5. Працюємо по презентації, виконуємо цікаві завдання.
6. Підсумок.
28.11. Буква "ща", позначення нею звукосполучення шч. Визначення місця букви в словах. Читання складів, слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 11.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо: мовна розминка, читаємо по Читайлику.
2. Ознайомлення з буквою, звукосполученням шч. Щиглику, щиглику, що мені робити...
3. Слухаємо історію букви "ща".
4. Працюємо за підручником ( с. 64- завд.1, 2, 3)
5. Робота в зошиті - с. 30.
6. Закріплюємо та повторюємо. Робота по презентації.
7. Підсумок.
23.11. Звук ч, позначення його буквою "че". Визначення місця букви у словах. Читання складів, слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.35) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Мовна розминка. "Згадай слово"
Письмо під диктовку : гай, рій, мій, сій, тій, іній, грай, грій.
2. Відгадування загадки, ознайомлення зі звуком, буквою.
3. Дидактична гра " Музики"
4. Робота за підручником (с. 62 - завд.1,2,3)
5. Робота в зошиті - с . 26.
6. Робота по презентації. Тренувальні вправи.
7.Підсумок.
22.11. М'який приголосний звук й. Звуковий аналіз слів. Слова - назви ознак.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Мовна розминка. Скоромовка. Додай звук й.
2. Читання по Читайлику.
3. Робота за підручником (с. 61 - завд. 1, 1, 2)
Звук й - завжди м'який. Звуковий аналіз слів.
4. Робота в зошиті ( с.24)
5. Робота по презентації. Повторюємо, закріплюємо.
6. Робота в зошиті в косу лінію. ( списуємо рядок слів - завд. 1, с. 61)
7. Підсумок.
21.11. Звук й, позначення його буквою ій ( йот). Виділення букви й в словах. Читання слів, речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв. Скоромовка. Читання по Читайлику.
2. Письмо складів, слів.
3. Ознайомлення зі звуком, буквою. Слухаємо історію букви.
4. Робота за підручником ( с. 60 - завд.1, 2, 3)
5. Вправа "Додай звук": співа..., сіда..., чита..., склада...
6. Робота в зошиті (с.23)
7. Працюємо по презентації.
8.Підсумок.
18.11. Закріплення звукового значення букви "ха". Головна думка тексту, встановлення послідовності подій. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.20)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо. Мовна розминка: скоромовка. Читаємо по Читайлику.
2. Робота за підручником ( с. 59 - завд.1,2 )
Завд. 2 : а) знаходимо слова з буквою х; б) рахуємо речення в кожному абзаці; в) читаємо текст по абзацах; г) визначаємо головну думку.
3. Робота в зошиті ( с. 21)
4. Повторюємо, закріплюємо. Працюємо по презентації.
5. Підсумок.
17.11. Звук х, позначення його буквою "ха" Виділення звука у словах, читання слів. Звуковий аналіз слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення букв. Читання по Читайлику. Читання вірша ( с. 57)
2. Відгадуємо загадку, виділяємо звук, знайомимось з буквою.
3. Слухаємо історію букви Х.
4. Працюємо за підручником ( с. 58 -завд.1, 2, 3)
5. Робота в зошиті ( с. 19)
6. Працюємо по презентації. ( Закріплюємо, читаємо, виконуємо цікаві завдання)
7. Підсумок. - Що нового дізналися? Що здивувало? Яке завдання сподобалось
16.11. Закріплення звукового значення букви Ш. Читання слів. речень. Вірш. Рима.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви, звуки. Вправа " Слухняний ротик" ( розповідаємо скоромовку)
2. Читаємо по Читайлику.
3. Робота за підручником ( с. 57 - завд. 1, 2)
4 Фізкультхвилинка.
5. Робота над віршем ( завд. 3)
6. Робота в зошиті( с. 17)
7. Робота по презентації ( повторюємо, тренуємось читати)
8. Підсумок.
15.11. Звук ш, позначення його буквою Шш. Виділення звука ш в словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення рукописних букв.
2. Письмо складів, слів.
3. Відгадуємо загадку, виділяємо звук . Знайомство з буквою.
4. Робота за підручником ( с. 56 - завд.1, 2, 3)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті ( с.15)
7. Працюємо по презентації. (читаємо, дізнаємось нове)
8. Робота над скоромовкою. ( повільно, тихо, швидше тихо, швидше голосніше)
9. Підсумок.
14.11.Закріплення звукового значення букви Ж. Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнком. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення. Мотивація. Вправа " Слухняний ротик" , "Додай звук ж", "Розвідники"
2. Робота за підручником (с. 55)
3. Робота в зошиті ( с. 13)
4. Фізкультхвилинка. Пальчикові вправи.
5. Робота по презентації. Складаємо розповідь за малюнками і частинами тексту.
6. Підсумок. Я навчився... Мені вдалося... Найбільше сподобалось... Я дізналась...
11.11. Звук ж, позначення його буквою "же".Виділення звука в словах. Дзвінка вимова в кінці складів і слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок...
2. Повторюємо частини тексту. ( підручник - с. 53 - завд. 2)
3. Читаємо по Читайлику.
4. Знайомимось зі звуком і буквою. Робота по презентації.
5. Робота за підручником ( с. 54 - завд.1, 2, 3 )
6. Робота в зошиті ( с.12)
7. Підсумок.
10.11. Закріплення звукових значень букви "зе". Читання слів. Будова тексту. Послідовність подій.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 9.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв. Читаємо по Читайлику.
2. Робота за підручником ( с. 53 - завд.1, 2)
3. Робота в зошиті ( с. 10)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота по презентації. Аукціон складів. Частини тексту.
6. Перегляд мультфільму " Дівчинка і зайці"
7. Підсумок.
09.11. Звуки з, зь, позначення їх буквою ЗЕ. Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці складів, слів. Читання складів, слів, речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо букви. Тверді і м'які приголосні звуки. ( с. 51 - завд. 1 внизу)
2. Читаємо по читайлику.
3. Знайомимось з новою буквою: а) виділяємо звук; б) знайомимось з буквою.
4. Працюємо за підручником ( с. 52 - завд.1, 2)
5. Фізкультхвилинка.
6. Працюємо в зошиті ( с. 8)
7. Повторюємо, тренуємось. працюємо по презентації.
8. Підсумок. " Відкритий мікрофон"
08.11. Закріплення звукового значення букви е. Звуковий аналіз слів.Тверді і м'які приголосні звуки. Факти і думки. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо. Читаємо по Читайлику.
2. Читаємо текст ( с. 50 підр. - текст)
3. Робота за підручником ( с. 51 - завд.1)
4. Робота в зошиті ( част. 2 - с. 6)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота по презентації: будуємо речення; тренуємось читати; виконуємо цікаві завдання.
7. Робота над текстом ( підручник - завд.2)
8. Підсумок.
07.11. Звук е, позначення його буквами е, Е. Виділення звука е в словах.Читання слів, речень.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок ...
2. Повторюємо букви і звуки. Вправа "Слухняний ротик" Читаємо по Читайлику.
3. Працюємо над новим матеріалом: а) відгадуємо загадку, виділяємо звук; б) знайомимось з буквою.
4. Працюємо за підручником ( с. 50 - завд.1, 2, 3)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті - с.5
7. Працюємо по презентації.
8. Підсумок. Відкритий мікрофон.
04.11. Закріплення звукового значення букви " ге". Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви і звуки.
2. Читаємо по Читайлику. Цеглинки тримай - уважно читай. ( с. 48 - завд. 4, 5 )
3. Робота за підручником ( с. 49 -завд.1)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с. 4 - частина 2)
6. Робота по презентації.
7. Підсумок.
03.11. Звук г, позначення його буквами г, Г. Виділення звука в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів. слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви.
2. Вправа " Крісло автора" ( розповідаємо прочитане) Текст ( с. 47)
3. Повторюємо приголосні звуки ( с. 47 - завд. 1 внизу)
4. Знайомимось з новим звуком.( По презентації. ) Знайомимось із буквою, фантазуємо.
5. Читаємо склади, слова.
6. Фізкультхвилинка.
7. Працюємо за підручником (с. 48 - завд. 1, 2, 3)
8. Працюємо в зошиті ( Частина 2 - с. 3)
9. Робота за підручником ( с. 48 - завд. 4. 5 )
10. Підсумок.
02.11. Закріплення звукового значення букви " ге". Читання складів, слів. Тема і заголовок тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення. Вправа " Слухняний ротик" ( скоромовка)
2. Цеглинки тримай - уважно читай. ( Читання по Читайлику)
3. Робота за підручником ( с. 47): а) читаємо склади; б) працюємо над текстом (вправа
" Розвідники"- визначаємо кількість речень у тексті) ; в) читаємо слова з буквою Г; г) читаємо текст, визначаємо тему.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота в зошиті ( с. 62)
6. Робота по презентації.
?. Підсумок.
01. 11. Звук г, позначення його буквою " ге".Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо букви ( друковані, рукописні)
2. Читаємо по Читайлику.
3. Виділяємо звук , знайомимось із буквою.
4. Слухаємо історію букви Г.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником ( с. 46 - завд.1, 2)
7. Робота в зошиті ( с. 61)
8. Працюємо по презентації.
9. Підсумок.
31.10. Закріплення звукових значень букви те. Тверді і пом'якшені приголосні звуки. Читання слів. Посилання на онлайн урок : (початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок, всіх покликав на урок .
Приготуйте без мороки, все, що треба для уроку.
2. Повторюємо вивчені букви і звуки . Повторюємо рукописні букви.
3. Вправа " Слухняний ротик" ( чистомовка)
4. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай" (підр. - с 44)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником ( с. 45 -завд.1)
7. Робота в зошиті ( с. 60)
8. Робота по презентації.
9. Підсумок.
28.10 . Звуки т, ть, позначення їх буквою Т. Виділення звуків у словах. Читання і доповнення тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв і звуків. Розрізняємо друковані і рукописні.
2. Повторюємо тверді і пом'якшені приголосні. (с. 43 - завд. 1 внизу)
3. Знайомимось зі звуками т, ть. ( відгадуємо загадку)
4. Слухаємо історію букви Т.
5. Робота за підручником ( с. 44 - завд. 1, 2. 3 )
6. Фізкультхвилинка.
7 Робота в зошиті ( с. 58)
8. Робота по презентації.
9. Робота з текстом (с. 44 - завд. 4)
10. Підсумок.
27.10. Закріплення звукових значень букви "пе" . Тверді і пом'якшені приголосні звуки.
Факти і думки. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09. 55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вправа " Слухняний ротик" ( Павло і Пилипко поливали липки. Виросли липки в Павла і Пилипка.)
2. Робота за підручником ( с. 43 - завд.1)
3. Робота в зошиті. ( с. 57)
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо над текстом ( с.43 - завд.2 ) Розрізняємо тверді і пом'якшені приголосні.
6. Вправа " Впізнай букви" ( розрізняємо прописні літери)
" Знайди пару" ( шукаємо пару друкованій літері)
7. Підсумок.
26.10. Звуки п, пь, позначення їх буквою П, п. Виділення звуків у словах, звуковий аналіз слів.Читання слів, речень. Посилання на онлайн урок : (початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви, звуки. Читаємо по Читайлику.
2. Повторюємо тверді і м'які приголосні.
3. Виділяємо звук, знайомимось з буквою. Відгадайте загадку: Пір'я він яскраве має,
як людина розмовляє.
4. Слухаємо історію букви П.
5. Фізкультхвилинка.
6. Працюємо за підручником ( с. 42 - завд.1, 2, 3)
7. Робота в зошиті. (с. 55)
8. Гра " Буква загубилась" Робота з текстом . (с. 42)
10. Підсумок.
25.10. Закріплення звукового значення букви і. Тверді та м'які приголосні звуки.
Звуковий аналіз слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви. Вправа " Слухняний ротик" ( Індик індичку зустрічав, з іменинами вітав)
2. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай" ( с.40 - завд.3, 4)
3. Робота за підручником ( с. 41 - завд. 1)
4. Фізкультхвилинка.
5. Розрізняємо тверді і м'які приголосні звуки. ( завд. 1)
6. Робота в зошиті. ( с.53) Позначаємо тверді та м'які приголосні.
7. Робота в зошиті ( с. 54)
8. Театралізуємо. ( с. 41 - завд.2)
9.Підсумок.
24.10. Звук і, позначення його буквами І, і. Виділення звука в словах, звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення букв, звуків.
2. Відгадування загадок, поділ слів на склади. Вправа " Слухняний ротик", " Зайве слово"
3. Ознайомлення зі звуком, буквою. Слухаємо історію .
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота за підручником. (с. 40 - завд.1, 2, 3)
6. Робота в зошиті - с. 52
7. Робота по презентації.
8. Підсумок.
21.10. Закріплення звукових значень букви Д. Читання складів, слів, речень із вивченими буквами. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв, звуків.
2. Вправа " Слухняний ротик" ( Скоромовки, чистомовки)
3. М'ячик тримай - уважно читай. (с. 38 - підручник)
4. Фізкультхвилинка.
5.Робота за підручником ( с. 39 - завд.1)
6. Робота в зошиті (с. 51 )
7. Робота по презентації.
8. Робота над текстом ( с. 39 - завд.2)
9. Підсумок.
20.10. Звуки д, дь. Позначення їх буквою Д. Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв, звуків.
2. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай" (підр. с. 37)
3. Знайомство зі звуками, буквою. ( картки) Слухаємо історію.
4. Робота за підручником ( с. 38 -завд.1, 2)
5 Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті. (с.50)
7. Робота по презентації.
8. Вправа " Правда, чи неправда" ( с. 38 -завд.3 - підручник)
9. Підсумок.
19.10. Закріплення звукового значення букви "ве". Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів і стих дзвінок...
2. Повторюємо, тренуємось читати ( Працюємо по Читайлику)
3. Працюємо по презентації.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо в зошиті ( с. 48)
6. Закріплюємо, тренуємось читати ( підручник -с. 37)
Міркуємо.
7. Підсумок.
18.10. Звук в, позначення його буквою Ве. Виділення звука в словах, звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв, звуків.
2. Читаємо по Читайлику.
3. Знайомимось із звуком в, буквою В,в. ( Відгадуємо загадку)
4. Слухаємо історію . Працюємо по підручнику (с. 36 - завд. 1, 2)
5.Фізкультхвилинка.
6. Працюємо по презентації.
7. Робота в зошиті - с. 47
8. Підсумок.
17.10 Закріплення звукового значення букви б. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. речень. Послідовність подій. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти , всі рівненько...
2. Вправа " Слухняний язичок" (Скоромовка, чистомовка)
3. Повторюємо вивчені букви. Впіймай звук.
4. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай"
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником ( с. 35)
7. Робота в зошиті. ( с.46)
8. Робота по презентації. Виконуємо творчі завдання.
9. Підсумок.
14.10. Звук б, позначення його буквами Б, б. Виділення звука у словах.Читання складів, слів. Друкування.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви.
2. Вправа " Слухняний ротик" ( Повторюємо скоромовку, читаємо -с. 33)
3. Ділимо на склади, визначаємо кількість складів.
4. Знайомимось з новою буквою. Слухаємо історію.
5.Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником ( с. 34)
7. Працюємо в зошиті (с. 45)
8. Працюємо по презентації.
9. Підсумок.
13.10. Закріплення звукових значень букви Р. Читання складів, слів, речень.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти, всі рівненько...
2. Повторення вивчених букв, звуків.
3. Вправа " Слухняний ротик" ( Вчимо скоромовку : ворона проворонила вороненя)
4. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай" ( с. 32 - підручник)
5. Працюємо за підручником на с. 33 ( завд.1, 2 )
6. Фізкультхвилинка.
7 Працюємо в зошиті. (с. 44)
8. Закріплюємо. Працюємо по презентації.
9. Робота з текстом ( підр. - с. 33 - завд.3 )
10. Підсумок.
12.10. Звуки р, рь, позначення їх буквою Р. Виділення звука р у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50 )
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти, всі рівненько...
2. Повторення вивчених букв, звуків. Поділ слів на склади.
3. Вправа " М'ячик тримай - уважно читай".( Повторення букви и -с. 30 -31)
4. Фізкультхвилинка.
5. Ознайомлення зі звуками (р,рь) та буквою Р. Робота за підручником ( с. 32- завд. 1,2)
6. Робота в зошиті ( с. 43)
7.Працюємо по презентації.
8. Підсумок. Я познайомився... Мені сподобалось... Було цікаво...
11.10. Закріплення звукового значення букви и. Читання слів. Заголовок тексту. Театралізування. Підготовчі вправи для написання букв.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв і звуків.
2. Робота за підручником ( с.30 - повторюємо, читаємо склади, слова)
3. Працюємо в зошиті ( с. 40)
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота по презентації.
6. Робота за підручником ( с. 31)
7. Працюємо в зошиті ( с. 41)
8. Підсумок.
10.10. Звук и, позначення його буквою и. Виділення звука и в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів , слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв.
2. Поділ на склади, наголос.
3. Звуковий аналіз слів. ( Робота за підручником - с. 29)
4. Робота в зошиті ( с. 39 -виконуємо практично по кроках)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота по презентації.
7. Ознайомлення зі звуком и, буквою и.
8. Робота за підручником ( с. 30)
9. Працюємо в зошиті ( с. 40)
10. Підсумок.
07. 10 . Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Читання складів, слів.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Повторюємо вивчені букви, звуки. Ділимо слова на склади, визначаємо кількість складів.
2. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай"( читаємо на с. 27)
3.Ознайомлення з наголосом. Робота за підручником ( с. 28 -завд.1 )
4. Визначаємо наголошений склад( практично)
5. Фізкультхвилинка.
6. Працюємо в зошиті ( с. 39 - завд. 1, 2.)
7. Робота по презентації. ( Відгадуємо загадки, ділимо слова на склади, визначаємо наголошений склад).
8. Працюємо за підручником ( с. 28 - завд.2)
9. Підсумок.
06.10. Закріплення звукового значення букви К. Читання складів. слів. Текст. Тема тексту.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви. Вправа "Слухняний ротик" (чистомовки, скоромовки)
2. Читаємо ( підручник - с. 26) Вправа " М'ячик тримай - уважно читай".
3. Працюємо по презентації. Виконуємо цікаві завдання.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо в зошиті. ( с. 38 )
6. Робота над текстом ( с. 27 - підручник)
7. Фантазуємо. Мій чарівний капелюх.
8. Підсумок.
06.10 .ЯДС (МОВ) Міркую, висловлюю власні думки. Посилання на онлайн урок:
(початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок. Приготуйте без мороки,
все, що треба для уроку
2. Працюємо в зошиті з ЯДС ( с. 23).
3. Пригадуємо слова назви предметів, слова назви дій.
4. Міркуємо, висловлюємо власні думки.
5. Фізкультхвилинка.
6. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с. 35)
7. Підсумок. Вправа " Відкритий мікрофон"
05.10. Звук к. Позначення його буквами К, к. Виділення звука К у словах. Читання складів, слів.
Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторення вивчених букв, звуків, поділ слів на склади.
2. Виділяємо звук, знайомимось з буквою. У вінку зеленолистім, у червоному намисті.
Видивляється у воду на свою чудову вроду.
3. Слухаємо історію букви К.
4. Фізкультхвилинка.
5. Робота за підручником ( с. 26)
6. Працюємо в зошиті ( с. 36)
7. Тренуємо язичок ( чистомовки)
8. Підсумок.
04.10. Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Вправи до написання букв.
Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте , діти, всі рівненько...
2. Повторюємо, які бувають звуки. Вправа " Впіймай голосний звук"
3. Повторюємо по зошиту - с. 31. ( голосні і приголосні звуки)
4. Працюємо за підручником ( с. 25 - допомагаємо Котику й Мишці)
5. Фізкультхвилинка.
6. Практично визначаємо кількість складів.
7. Працюємо по презентації. Виконуємо цікаві завдання.
8. Робота в зошиті. ( с. 34 - читаємо склади - зриваємо яблучка)
Виконуємо творчі завдання.
9. Підсумок. - Я зрозумів, що в слові... Мені сподобалось... Я розкажу дорослим... Я потренуюсь...
03.10. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Друкування букв. складів, слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте , діти, всі рівненько. Руки покладіть гарненько. Всі на мене подивіться , один одному всміхніться. Пролунав уже дзвінок, починається урок. Приготуйте без мороки, все, що треба для уроку.
2. Повторюємо вивчені букви і звуки.
3. Слухаємо історію: Жив - був Веселий Язичок у своєму будиночку...
Вимовляємо звуки перед люстерком. Порівнюємо голосні і приголосні. Малюємо позначки.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо за підручником ( с. 24)
6. Робота в зошиті ( с. 30)
7. Закріплюємо. Робота по презентації. Виконуємо цікаві завдання.
8. Підсумок. Вправа " Рюкзачок", М'ясорубка, Кошик. ( По презентації).
30.09. Закріплення звукових значень букви С. Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розміщення предметів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо букви і звуки.
2. Пригадуємо скоромовку: Семен сіно віз - не довіз. Кинув сани - узяв віз.
3. Впіймай слово зі звуками С.Сь.
4. " Цеглинку тримай - гарно читай" ( с.22 - підручник)
5. Фізкультхвилинка.
6.Робота за підручником ( с. 23 - завд. 1, 2 )
7. Робота в зошиті ( с.33)
8. Робота по презентації. ( Виконання творчих завдань)
9. Підсумок.
29.09. Звуки с, сь, позначення їх буквою С. Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів. Посилання на онлайн урок : (початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок.
2. Повторення вивчених букв. Які слова з буквою Н ви запам'ятали? Про якого кота дізналися?
3. Вправа " Вушка прислухайтесь" Відгадуємо загадку : Рано - вранці прокидається, встає.
Розсипає скрізь проміннячко своє. Огляда природоньку, зігріва.
А надвечір спатоньки знов ляга. Виділяємо звук.
Вивчаємо скоромовку : Семен сіно віз - не довіз. Лишив сани - узяв віз.
4. Знайомимось з буквою. Фантазуємо - на що схожа?
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником .( с. 22 - завд.1, 2)
7. Працюємо по презентації.
8. Працюємо в зошиті. (с. 32)
9. Підсумок.
28.09. Закріплення звукових значень букви Н. Читання складів, слів. Підготовчі вправи для написання букв. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти, всі рівненько. Руки покладіть гарненько. Всі на мене подивіться і чудово посміхніться.
2. Повторення вивчених букв. Вправа " Впіймай слово зі звуком..." Називаємо звуки та букви.
3. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай" ( підручник - с. 20 - читаємо склади, слова)
4. Працюємо по презентації.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником. ( с.21 - завд. 1, 2 )
7. Робота в зошиті . (с. 29)
8. Робота за підручником (с.21 - завд.3) Факти і думки. Вправи для дихання.
9. Підсумок.
27.09. Звуки н, нь. Позначення їх буквою Н. Виділення звука в словах. Друкування букв, складів. Посилання на онлайн урок :( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вітерець, вітерець, ти дарма не кружляй.
На урок укр. мови до нас завітай!
2. Пригадуємо вивчені букви. - Хто згадає, що любила буква У? ( Співати. А ще - посміхатися) Малюємо в повітрі букву У, що посміхається.
3. Читаємо склади з буквою у. ( Підручник с. 19). Пригадайте, про що читали в тексті.
4. Фізкультхвилинка.
5. Ознайомлення з буквою Н. Робота за карткою. Слухаємо історію букви Н.
6.Робота за підручником. (с. 20 -завд. 1, 2.)
7. Робота по презентації. ( Початок)
8. Робота в зошиті ( с. 28)
9. Підсумок.
26.09. Закріплення звукового значення букви у. Читання складів. слів. Текст. Передбачення. Підготовчі вправи до написання букв. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Повторюємо вивчені букви. Продовжуємо працювати - звуки та букви вивчати.
2. - Сьогодні до нас на урок знову прийшла буква у. Послухайте історію про неї.
3. Вірш про Україну. Вправа " Впіймай звук У, склад з цим звуком .
4. Вправа " Передай далі " ( читаємо - с. 18)
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота по презентації.
7. Робота за підручником( с. 19 - склади вгорі, завд.1)
8. Працюємо в зошиті ( с.27) Пальчикові вправи. ( П'ять маленьких діточок )
9. Працюємо над текстом ( с. 19 - завд.2)
10. Підсумок.
23.09. Звук У. Позначення його буквами У, у. Друкування букв, складів, слів. Письмо похилої палички. Посилання на онлайн урок: (початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1.Організуємось до роботи. - Чи готові ваші вушка... очки...
2. Повторюємо вивчені букви. Вправа "Передай далі" ( читаємо на с. 17 - склади. стовпчики слів, речення) Питання по тексту : - А чи знаєте ви...?
3.Знайомство зі звуком, буквою.
4.Робота по Презентації. Дістаємо завдання з чарівної скриньки.
5. Фізкультхвилинка.
6. Читаємо з Мудрою Совою. Цікаві завдання.
7. Робота в зошиті. ( с.26)
8. Працюємо за підручником ( с. 18)
9. Підсумок. Ми познайомились... Вона позначає звук... Ця буква схожа на... Ми вчилися... Мені сподобалось...
22.09. Звук Л, ль. Букви Л, л. Друкування букв, складів, слів, речень.Текст. Тема тексту. Порівняння. Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Добрий день, добрий день. Пальчики сказали. Ми сьогодні всіх дітей вранці привітали.
2. Вправа " Слухняний язичок" : ли -лі, ла -ля, лу -лю, ле -лє. Відгадуємо загадки.
3. Читання складів, слів ( с. 16 -завд.1, 2 )
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо за підручником. (с. 17) : а) читаємо склади з ламою; б) виконуємо завд.1;
в) читаємо речення.
6. Працюємо по Презентації. Читаємо з Мудрою Совою.
7. Пальчикова гімнастика. Дихальні вправи.
8. Робота в зошиті ( с. 25) Друкуємо. Пишемо.
9. Працюємо над текстом ( с. 17 - завд.2)
10. Підсумок. Мені сподобалось... Я дізнався нове...
21.09. Звуки Л, Ль. Букви Л, л. Читання слів, складів. Друкування букв, складів, слів. Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти всі рівненько...
2. Пригадаємо. які букви ми з вами вже вивчили. -А хто в них за ватажка?
3. Читаємо на с. 15 . ( Вправа " Передай далі"- діти читають по черзі) Завд.2 - знаходимо те, про що йшлося в тексті.
4. Фізкультхвилинка.
5. Тренуємо язичок: В лісі лиса лось зустрів, лис до лося засвистів.
Лось злякався і од лиса дременув скоріш до лісу. Знайомимось із звуками (чуємо) та буквою.
6. Слухаємо історію букви Л.
7. Працюємо за підручником (с 16 - завд.1, 2 )
8. Працюємо по презентації.
9. Пальчикові вправи.
10. Робота в зошиті ( с. 24)
11. Підсумок.
20.09. Звук М. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речень. Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Нумо привітаємось, нумо посміхнемось. Раз - рука, два - рука. Раз плече, два -плече.
Голова вліво, вправо подивилась. Посміхнулась, привіталась.
2. Повторюємо букви, які вивчили. Відгадуємо загадки від букви М. Вітаємо діток, в чиїх іменах живе буква М.
3. Читаємо з Котиком та Мишкою. ( с. 14 - завд.1.2.
4. Фізкультхвилинка.
5. Пригадайте історію про Павучка, назвіть його помічників. Як ставився Павучок до своєї мами? Яка ваша мама?
6. - Сьогодні ми продовжуємо знайомитись з буквою М.
7 Робота по Презентації.
8. Робота за підручником. ( с. 15 - завд.1)
9. Робота в зошиті. (с. 23)
10. Робота над текстом. ( с.15 - завд.2)
11. Підсумок. Я дізнався... Мені сподобалось... Я зрозуміла...
19.09. Звук М, букви м, М. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів.
Посилання на онлайн урок ( початок уроку о 09.50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте, діти, всі рівненько. Посміхніться всі гарненько.
настрій на урок взяли7 Працювати почали.
2. Пригадуємо віршик: Стали букви у рядок і побігли у садок.
А хто в них за ватажка? Ну. звичайно ж, буква А. Пригадайте. які букви ми вже вивчили.
3. Робота в підручнику на с. 13 (читаємо склади вгорі, слова)
4. Слухаємо нову історію. Знайомимось з буквою М.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота за підручником. ( с. 14 - завд.1,2.)
7. Робота по презентації.
8. Працюємо в зошиті. (с. 22)
9. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"
16.09. Звук О, позначення його буквою О. Визначення теми тексту.
Посилання на онлайн урок (початок о 09.50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Сядьте діти всі рівненько...
2. З якою буквою ми познайомились вчора? Пригадайте віршик : Ананаси Аня їла, апельсини не любила. Вчимо ще один про букву А: Стали букви у рядок і побігли у садок. А хто в них за ватажка? Ну, звичайно ж, буква А. Відгукніться діти, в чиїх іменах живе буква А.
3. Повторюємо (с. 12 - вправа " Знайди букву А" завд. 2 )
4. Фізкультхвилинка.
5. - А зараз слухаємо історію однієї дівчинки.
6. Працюємо по Презентації. Знайомство з буквою.
7 Робота за підручником( с. 13 -завд.1,2.)
8. Робота в зошиті ( с.20). Пальчикова гімнастика.
9.Робота над текстом (с. 13 - завд.3)
10. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"
15.09. Звук а, позначення його буквою А, а. Взаємне розміщення предметів.
Посилання на онлайн урок. ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок...
Будем гарно працювати
Класні результати мати.
2. Сьогодні ми з вами починаємо вчити букви. До нас сьогодні завітала дівчинка Аня. Ананаси Аня їла, апельсини не любила. Виділяємо звук а. Відгукніться діти , в чиїх іменах живе буква А.
3.Фізкультхвилинка.
4. Працюємо по презентації.
5. Працюємо за підручником. (с. 12)
6. Робота в зошиті. (с.18)
7. Підсумок.
15.09. Букви. Українська абетка. Підготовчі вправи до друкування букв.
Посилання на онлайн урок ( початок о 09.10):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Привітання : Я всміхаюсь сонечку...
2. Вчора ми з вами говорили про звуки. Хто пам'ятає, які бувають звуки?
Звуки ми чуємо і вимовляємо. Ми маємо свою рідну мову, якою розмовляємо.
3. Знайомство з буквами. Зараз ми дізнаємось багато цікавого. Попрацюємо над презентацією.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо за підручником. (с. 11 )
6. Робота в зошиті. (с.14)
7. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"
14.09. Звуки мовні і немовні. Письмо ліній із заокругленням. Посилання на онлайн урок
( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Починаєм працювати- рідну мову треба знати!
2. Перегляд відео. Розрізняємо звуки ( немовні, мовні) Вправа "Вушка прислухайтесь".
3. Фізкультхвилинка.
4. Робота за підручником (с. 10 -завд.1)
5. Робота в зошиті ( с. 13)
6. Творче завд. (с.10 - завд.2)
7. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"
13.09. Слово і речення. Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок, починається урок.
Сядьте зручно всі дівчатка, а за ними і хлоп'ятка.
2. Пригадуємо про речення. ( Розповідаємо. запитуємо, радіємо, дивуємось)
3. Робота в зошиті ( с. 11) Уважно розглядаємо кожен малюнок, називаємо слова. Ставимо питання: хто це? що це? Позначаємо слова, складаємо речення.
4. Фізкультхвилинка.
5. Працюємо письмово. (с. 11 - пишемо за зразком)
6. Тренувальні вправи ( зошит - с. 12) Перегляд відео.
7. Підсумок. Я дізнався.... Мені зрозуміло... Мені сподобалось...
12. 09. Слово і речення. Письмо за зразком.
1. Прозвенів уже дзвінок, починаємо урок.
2. Повторення. Вправа " Підкажи словечко" На питання хто ти? відповідають...
Впіймай істоти ( називаю слова - діти плескають в долоні). впіймай неістоти.
3. Працюємо за підручником. Називаю речення різні за інтонацією, діти розрізняють. ( с. 8 - завд. внизу)
4. Працюємо за підручником ( с. 9 - завд.1) Розрізнення !, ?, .
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті на с. 10. Складаємо питальні речення і прокладаємо доріжку нашим гостям. Називаємо їх, хто зайвий? Чому?
7. Працюємо за підручником (с. 9 -завд.2)
8. Пишемо в зошиті ( с. 10 - завд. внизу, повторюємо назви ліній у зошиті)
9. Пальчикова гімнастика.
10. Закріплюємо поняття про різні речення та розділові знаки. Перегляд відео.
11. Підсумок. Я дізналась... Я запам'ятав... Мені сподобалось...
09.09. Слово. Яке? Яка?
Посилання на онлайн урок ( початок уроку о 09.50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Вправа "Хвости"- Сьогодні я візьму на урок...
2. " Підкажи словечко" - На питання хто ти ? відповідають... ( істоти)
3. Робота за підручником. ( с. 8 - завд 1)
4. Фізкультхвилинка.
5. Вправа " Вірю- не вірю". ( с. 8 - завд. внизу. Мислю критично) Робота в зошиті ( с. 9)
6. Робота з відео. Підсумок.
08.09. Слова - назви дій. Письмо ліній за зразком.
Посилання на онлайн урок (початок уроку о 09. 50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок...
2. Пригадаємо, які дії виконують діти, зображені на малюнку. (с. 7 - укр. мова)
3. Пригадайте, які дії ви виконували сьогодні вранці перед уроками. Сьогодні я ...
Вправа " Я вмію...." " Мені подобається..."
4. Фізкультхвилинка. Я називаю дії. А ВИ ВИКОНУЄТЕ.
5. Виконуємо завд. 1 на с. 7.
6. Працюємо в зошиті на с. 8
7. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"
08.09. ЯДС (МОВ) Слова - назви дій.
Посилання на онлайн урок:
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv (Початок уроку о 09.10)
1. На уроці нам потрібні : підручник , ручка, олівець, кольорові олівці.
- А ще? - Увага, гарний настрій, ....
2. Повторюємо слова - назви предметів ( с. 7 у підручнику ЯДС ) Хто це? Що це?
3. Робота в зошиті з укр. мови ( с. 8) Обводимо парасольки, дощик.
4. Фізкультхвилинка.
5.Знайомство зі словами назвами дій. ( Пригадали гру про ранець. Які дії виконували.)
6. Тренуємось виконувати дії.
7. Робота за підручником. ( Укр. мова -с. 7. Малюнок вгорі)
8. Підсумок. Я дізнався... Мені сподобалось...
07.09. Слова - назви предметів.
Посилання на онлайн урок (Початок уроку о 09.40):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
1. Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок.
Сядьте зручно всі дівчатка, а за ними і хлоп'ятка.
2.Повторення про мовлення (с. 7 -зошит)
3. Вправа "Назви предмет". (Показую предмети - діти називають)
4. Робота за підручником (с. 6)
а) робота за малюнком;
б) виконуємо завд. 2
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті - с. 8.
7. Перегляд відео. Підсумок.
06.09. Усне і писемне мовлення. Орієнтація на сторінці зошита.
1.Посилання на онлайн урок( початок о 09.50):
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
2. Працюємо на с. 5. Пригадуємо слова вітання.
- Коли ми спілкуємось усно? А як ще можна спілкуватися?
Бесіда за малюнком.
3. Робота в зошиті (с. 4) Обводимо предмети, знаходимо зайві.
4. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика.
5. Повторюємо правила. (Зошит - с. 5) Тренуємось правильно тримати ручку, Розташовувати зошит.
6.Робота з підручником (с. 5 - завд.2)
7. Підсумок. Вдома за бажанням розфарбовуємо в зошиті на с. 3
05.09. Я вивчаю укр. мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя.
1. Посилання на онлайн урок: (Початок -10 год.10 хв)
https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv
2. Працюємо на с. 4. Ми живемо в Україні. Бесіда. Карта україни - діти представляють свої малюнки.
3. Перегляд відео .(Пісня про мову) У КЛАСРУМ.
4. Виконуємо завд. 1 ( Вітання. Знайомство).
5. Фізкультхвилинка. Дихальна вправа " Зайчик"
6. Підсумок. Вправа "Рюкзачо
Немає коментарів:
Дописати коментар