Загальна кількість переглядів сторінки

Українська мова

09.05. Галина Терещук " Біатлон -це те,що дуже люблю"  Посилання на онлайн - урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv  Дом. завд. :с.115 -впр. 257 -читати, переказувати. с.116 -впр. 259.

05.03.25 р. Дієслова, що означають завершену та незавершену дію . Тренувальні вправи. Посилання на онлайн - урок :https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: написати тренувальний диктант.

04.03.25р. Ю. Турчина .У бабусі у селі. Завершена та незавершена дія. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с.58 -впр.117 -вир.читати, с.59- вивчити правило, впр. 121.

04.03.25р.С. Черкасенко. Зима  і Весна. Змінювання дієслів за часами.  Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд. :с.57 -впр.116.

03.03.25 р. Катерина Перелісна. Бабине горе. Визначення часу дієслів. Посилання на онлайн - урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд: с.55 -впр.107 -напам. , с.56 -впр.111

28.02.25р. Л.Українка " Літо краснеє минуло" Змінювання дієслів за часами. Посилання на онлайн- урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом. завд.: с. 53 -впр.102 вир. читати. с.55 -впр. 106.

26.02.25 р. Г.Фалькович .Приємна зустріч. Підбір влучних дієслів. Посилання на онлайн -урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv  Дом.завд. :с.52 -впр.101.

25.02.25 р. Добір синонімів та антонімів. Тренувальні вправи.  Посилання на онлайн- урок:  https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv  Дом.завд.: с.51 -впр.97 (1 і 2 завдання)

25.02.25 р. В.Скомаровський . Чому лютий короткий. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні. Посилання на онлайн -урок :  https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv  Дом.завд.: с.50-впр.93 -виразно читати.

24.02.25р. Добір дієслів -синонімів, дієслів- антонімів. Посилання на онлайн -урок: (08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv Дом.завд.: с.49 -впр.92. Виписати прислів'я.

14.03. Розповідні речення . Побудова речень. Тренувальні вправи. Посилання на онлайн - урок:  (09.20)  https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

15.02. За Б. Комаром «Загублені рукавички». Детальний переказ. Самостійна робота.

Посилання на онлайн -урок: (о 09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

14.02. Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? За Є. Бандуренком «Хліб». Посилання на онлайн-  урок :(о 08.30)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

14.02 Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? Тренувальні вправи. Посилання на онлайн -урок : (о 10.20 )

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

13.02.2024.  Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значен­ням. Вимова і написання слова Духмяний. РЗМ. Опис зернової рослини. Посилання на онлайн -урок:(початок -08.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

09.05. Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа. Афіша.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 10.20)https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення. - Яку букву вивчаємо?  Що ми знаємо про неї?  Буква Ф засумувала... ( слухають вірш) - Які слова з Ф почули? 

2. Читаю для себе (2 хв - с.76 ) Читаємо для всіх . - Чи завжди безпечно робити селфі? Чому? 

3. Запис дати, каліграфічно списуємо склади (с.77). Диктант слів.

4. Фізкультхвилинка.

5. Завд.1 - читаємо слова, шукаємо групи слів за питаннями.

6. Письмо великої букви Ф, складів, слів, речення.

7. Досліджуємо афішу, аналізуємо, порівнюємо.

8. Читаємо вголос. Працюємо над навичками читання: короткі слова, довгі слова, двоскладові, трискладові . Вправа " Вудочка", "Земля- небо."

9 Перегляд презентації.  Підсумок. 

08.05. Букви Ф, ф. Письмо малої букви ф. Текст, тема тексту. 

Посилання на онлайн урок: https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів і стих дзвінок...

2. Повторюємо, пригадуємо. а) Спіткнись об "пеньочок": чорний, жовтий, червоний;

черемха, черешня, ожина;   черепаха, курка, качка.

б) придумай пару : чай - ..., човен - ..., червона- ... .

3. Читаю для себе- с.75. Читаю для друзів. 

4. Ознайомлення з темою . Робота з підручником ( с. 76 - малюнок, завд.1)

5 .Фізкультхвилинка.

6. Написання малої букви ф.  Написання складів, списування слів. ( с. 76 - списати  1 і 2 стовпчики)

7. Робота над текстом.

8. Перегляд презентації. 

9. Підсумок. 


23.02.  Букви Ї, ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один / багато предметів.  Посилання на онлайн урок  https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv (початок о 09.25)

1. Вже дзвінок нам дав сигнал - працювати час настав. 

2. Повторюємо про текст. Називаємо частини тексту. 

3. Вправа " Читаю для друга" (текс на с. 29 -завд.2)  Продовжуємо історію ( розповіді дітей) 

4. Вправа " Слухняний ротик" (Робота над скоромовкою)

Їжак, їжаченя їздять по гриби щодня 

Їжачиха помагає сироїжки їм збирає. 

5. Повторюємо букву ї та звуки, які вона позначає.

6. Фізкультхвилинка.

7. Працюємо за підручником (с. 30 - завд.1, 2)

8. Письмо малої букви ї. Робота в зошиті. Працюємо по презентації, закріплюємо букву ї.

9. Робота над текстом. (с. 30 - завд.3)  . Проблемна ситуація . (Допомагаємо хлопчикам прийняти вірне рішення) 

10. Вправа " Будь уважним". Підсумок.

23.02. Букви І та і . Письмо великої букви І. Текст. Зачин. Основна частина. Кінцівка. 

1. Вправа " Слухняний ротик"  Вивчи віршик , відгадай букву. Розкажи віршик батькам. 

Буква, ніби гостра спиця.  Одиниччина сестриця.

Як мала вона буває , Зверху крапочку ще має.

2. Прочитай текст (завд.4 - ст. 28) Уяви , що ти лілія. Розкажи дорослим , яка ти.

3. Працюємо за підручником ( с. 29 - завд. 1) Розглянь малюнок, уяви, що ти поруч з Котом  і Мишею. Пофантазуй. Прочитай слова. 

4. Попрацюй з текстом - завд.2.  Подумай, як може закінчитися ця історія. 

5. Пригадай частини тексту. Придумай свою кінцівку. 

6. Підсумок. Що сподобалось? Що здивувало? А як би зробив ти?


22.02. Букви І та і. Письмо малої букви і. Складаю речення. 

1. Вправа "Спіймай звук і".

2. Робота за підручником ( с. 28) : а) читання складів; б) читання слів; в) читання сполучень слів, складання речень.

3. Виконання завд. 3.  Вправа " Крісло автора" ( Уявна розповідь " Я - лілія)

4. Робота в зошиті . Пишемо малу букву і, склади. слова. Пальчикова гімнастика.  

5. Робота над текстом ( с. 28 - завд.4) : а) читання вчителем; б) читання учнями;  в) Ромашка запитань.

6. Перегляд відео. 

7. Підсумок. - Чого навчилися? - За що подякуємо букві і? - Що покладемо в рюкзачок?


09.12. Знак м'якшення. Повторення, закріплення, читання складів, слів.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення, мовна розминка. Вправа " Слухняний ротик"

2. Тренуємось читати. ( Читайлик)

3. Робота в зошиті( с. 43) Називаємо місяці, в яких є м'який знак.

4. Письмо складів, слів.

5. Робота по презентації. 

6. Тренувальні вправи.  Підсумок.

08.12. Знак м'якшення. Ознайомлення з новою буквою. Читання складів, слів зі знаком м'якшення. Опис предметів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.20) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв. Які букви позначають по 2 звуки? Які букви пом'якшують попередні приголосні?

2. Читання по Читайлику.  Мовна розминка.

3. Ознайомлення з новою буквою. Чим особлива? Чому не така , як інші? 

4. Слухаємо історію букви ь. 

5. Працюємо за підручником (с. 72)

6. Працюємо в зошиті( с. 42)

7. Повторюємо та закріплюємо. Працюємо по презентації.

8. Підсумок.

02.12. Буква ю, позначення нею сполучення звуків йу. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви, звуки. Мовна розминка. 

2. Читаємо по Читайлику.

3. Знайомство з буквою, звуки йу. Слухаємо історію букви ю.

4. Працюємо за підручником ( с. 68 - завд. 1, 2) 

5. Звуковий аналіз слів. 

6. Працюємо в зошиті ( с. 36)

7. Робота по презентації.

8. Робота над текстом ( с. 68 - завд.3)

9. Підсумок.

01.12. Буква я. Позначення нею звука а та м'якості попереднього приголосного. Читання складів і речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30)

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Пригадуємо історію букви Я.  Працюємо за підручником (с. 66 - завд.3,4)

2. Працюємо за підручником ( с. 67 - завд.1, 2 ) Робимо висновок. 

 3. Працюємо в зошиті ( с. 34)

4. Працюємо в підручнику ( завд.3 - с. 67)

5. Працюємо по презентації. 

6. Підсумок. 

30.11.Буква я, позначення нею звуків йа. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Мовна розминка . Читаємо по Читайлику.

2. Пишемо диктант складів, слів. Наші очікування.

3. Відгадуємо загадку. Виділяємо звуки, знайомимось з буквою.

4. Робота за підручником (с. 66 - завд.1, 2, 3) 

5. Робота в зошиті ( с.33)

6. Міркуємо( с.66 - завд.4) 

7. Працюємо по презентації. Міркуємо, робимо висновки. 

8. Підсумок. Чи збулися очікування?

29.11. Закріплення звукового значення букви "ща". Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів'я. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Мовна розминка. Читаємо по Читайлику.  Скоромовка : У лузі журавлик щипав собі щавлик.

Купіть йому горщик - він зварить вам борщик.

2. Робота за підручником ( с. 65 - завд. 1) : читаємо, шукаємо слова. 

3. Працюємо над завд. 2.  Читаємо вірш. - Чи правда, що дощ падав на... -Який малюнок можна намалювати до вірша? - Що намалював художник? 

4. Працюємо в зошиті ( с. 31 ) 

5. Працюємо по презентації, виконуємо цікаві завдання. 

6. Підсумок. 


28.11. Буква "ща", позначення нею звукосполучення шч. Визначення місця букви в словах. Читання складів, слів.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 11.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо: мовна розминка, читаємо по Читайлику.

2. Ознайомлення з буквою, звукосполученням шч. Щиглику, щиглику, що мені робити...

3. Слухаємо історію букви "ща".

4. Працюємо за підручником ( с. 64- завд.1, 2, 3)

5. Робота в зошиті - с. 30.

6. Закріплюємо та повторюємо. Робота по презентації. 

7. Підсумок. 


23.11. Звук ч, позначення його буквою "че". Визначення місця букви у словах. Читання складів, слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.35) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Мовна розминка. "Згадай слово"

Письмо під диктовку : гай, рій, мій, сій, тій, іній, грай, грій.

2. Відгадування загадки, ознайомлення зі звуком, буквою.

3. Дидактична гра " Музики"

4. Робота за підручником (с. 62 - завд.1,2,3)

5. Робота в зошиті - с . 26.

6. Робота по презентації. Тренувальні вправи.

7.Підсумок. 

22.11. М'який приголосний звук й. Звуковий аналіз слів. Слова - назви ознак.

 Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.30) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Мовна розминка. Скоромовка. Додай звук й. 

2. Читання по Читайлику.

3. Робота за підручником (с. 61 - завд. 1, 1, 2)

Звук й - завжди м'який. Звуковий аналіз слів. 

4. Робота в зошиті ( с.24) 

5. Робота по презентації. Повторюємо, закріплюємо. 

6. Робота в зошиті в косу лінію. ( списуємо рядок слів - завд. 1, с. 61)

7. Підсумок. 

21.11. Звук й, позначення його буквою ій ( йот). Виділення букви й в словах. Читання слів, речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.40 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв. Скоромовка.  Читання по Читайлику.

2. Письмо складів, слів.

3. Ознайомлення зі звуком, буквою. Слухаємо історію букви.

4. Робота за підручником ( с. 60 - завд.1, 2, 3)

5. Вправа "Додай звук": співа..., сіда..., чита..., склада...

6. Робота в зошиті (с.23)

7. Працюємо по презентації.

8.Підсумок.

18.11. Закріплення звукового значення букви "ха". Головна думка тексту, встановлення послідовності подій.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.20)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо. Мовна розминка: скоромовка.  Читаємо по Читайлику. 

2. Робота за підручником ( с. 59 - завд.1,2 )

Завд. 2 : а) знаходимо слова з буквою х; б) рахуємо речення в кожному абзаці; в) читаємо текст по абзацах; г) визначаємо головну думку.

3. Робота в зошиті ( с. 21)

4. Повторюємо, закріплюємо. Працюємо по презентації.

5. Підсумок.

17.11. Звук х, позначення його буквою "ха" Виділення звука у словах, читання слів. Звуковий аналіз слів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення букв. Читання по Читайлику. Читання вірша ( с. 57)

2. Відгадуємо загадку, виділяємо звук, знайомимось з буквою.

3. Слухаємо історію букви Х.

4. Працюємо за підручником ( с. 58 -завд.1, 2, 3) 

5. Робота в зошиті ( с. 19)

6. Працюємо по презентації. ( Закріплюємо, читаємо, виконуємо цікаві завдання)

7. Підсумок. - Що нового дізналися? Що здивувало?  Яке завдання сподобалось


16.11. Закріплення звукового значення букви Ш. Читання слів. речень. Вірш. Рима. 

Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви, звуки.  Вправа " Слухняний ротик"  ( розповідаємо скоромовку)

2. Читаємо по Читайлику. 

3. Робота за підручником ( с. 57 - завд. 1, 2) 

4 Фізкультхвилинка.

5. Робота над віршем ( завд. 3)

6. Робота в зошиті( с. 17)

7. Робота по презентації ( повторюємо, тренуємось читати)

8. Підсумок. 


15.11. Звук ш, позначення його буквою Шш. Виділення звука ш в словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення рукописних букв. 

2. Письмо складів, слів.

3. Відгадуємо загадку, виділяємо звук . Знайомство з буквою.

4. Робота за підручником ( с. 56 - завд.1, 2, 3)

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота в зошиті ( с.15)

7. Працюємо по презентації. (читаємо, дізнаємось нове)

8. Робота над скоромовкою. ( повільно, тихо, швидше тихо, швидше голосніше)

9. Підсумок.

14.11.Закріплення звукового значення букви Ж. Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнком.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення. Мотивація. Вправа " Слухняний ротик" , "Додай звук ж", "Розвідники"

2. Робота за підручником (с. 55) 

3. Робота в зошиті ( с. 13) 

4. Фізкультхвилинка. Пальчикові вправи. 

5. Робота по презентації.  Складаємо розповідь за малюнками і частинами тексту. 

6. Підсумок. Я навчився... Мені вдалося... Найбільше сподобалось... Я дізналась...


11.11. Звук ж, позначення його буквою "же".Виділення звука в словах. Дзвінка вимова в кінці складів і слів.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів і стих дзвінок...

2. Повторюємо частини тексту.  ( підручник - с. 53 - завд. 2) 

3. Читаємо по Читайлику.

4. Знайомимось зі звуком і буквою. Робота по презентації.

5. Робота за підручником ( с. 54 - завд.1, 2, 3 )

6. Робота в зошиті ( с.12) 

7. Підсумок.

10.11. Закріплення звукових значень букви "зе". Читання слів. Будова тексту. Послідовність подій.

Посилання на онлайн урок: ( початок о 9.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв. Читаємо по Читайлику. 

2. Робота за підручником ( с. 53 - завд.1, 2) 

3. Робота в зошиті ( с. 10)

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота по презентації. Аукціон складів. Частини тексту. 

6. Перегляд мультфільму " Дівчинка і зайці"

7. Підсумок. 

 09.11. Звуки з, зь, позначення їх буквою ЗЕ. Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці складів, слів. Читання складів, слів, речень. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо букви. Тверді і м'які приголосні звуки. ( с. 51 - завд. 1 внизу)

2. Читаємо по читайлику.

3. Знайомимось з новою буквою: а) виділяємо звук; б) знайомимось з буквою. 

4. Працюємо за підручником ( с. 52 - завд.1, 2) 

5. Фізкультхвилинка.

6. Працюємо в зошиті ( с. 8)

7. Повторюємо,  тренуємось. працюємо по презентації.

8. Підсумок. " Відкритий мікрофон"


08.11. Закріплення звукового значення букви е. Звуковий аналіз слів.Тверді і м'які приголосні звуки. Факти і думки. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо. Читаємо по Читайлику.

2. Читаємо текст ( с. 50 підр. - текст)

3. Робота за підручником ( с. 51 - завд.1)

4. Робота в зошиті ( част. 2   - с. 6)

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота по презентації: будуємо речення; тренуємось читати; виконуємо цікаві завдання.

7. Робота над текстом ( підручник - завд.2)

8. Підсумок.



07.11. Звук е, позначення його буквами е, Е. Виділення звука е в словах.Читання слів, речень. 

Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів і стих дзвінок ...

2. Повторюємо букви і звуки. Вправа "Слухняний ротик" Читаємо по Читайлику.

3. Працюємо над новим матеріалом: а) відгадуємо загадку, виділяємо звук; б) знайомимось з буквою.

4. Працюємо за підручником ( с. 50 - завд.1, 2, 3) 

5. Фізкультхвилинка. 

6. Робота в зошиті - с.5 

7. Працюємо по презентації. 

8. Підсумок. Відкритий мікрофон. 

04.11. Закріплення звукового значення букви " ге". Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах. Опрацювання тексту.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви і звуки.  

2. Читаємо по Читайлику. Цеглинки тримай - уважно читай. ( с. 48 - завд. 4, 5 ) 

3. Робота за підручником ( с. 49 -завд.1)

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота в зошиті ( с. 4 - частина 2)

6. Робота по  презентації. 

7. Підсумок.

03.11. Звук г, позначення його буквами г, Г. Виділення звука в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів. слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви. 

2. Вправа " Крісло автора" ( розповідаємо прочитане)  Текст ( с. 47)

3. Повторюємо приголосні звуки ( с. 47 - завд. 1 внизу) 

4. Знайомимось з новим звуком.(  По презентації. ) Знайомимось із буквою, фантазуємо.

5. Читаємо склади, слова. 

6. Фізкультхвилинка.

7. Працюємо за підручником (с. 48 - завд. 1, 2, 3)

8. Працюємо в зошиті ( Частина 2 - с. 3) 

9. Робота за підручником ( с. 48 - завд. 4. 5 )

10. Підсумок. 


02.11. Закріплення звукового значення букви " ге". Читання складів, слів. Тема і заголовок тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення. Вправа " Слухняний ротик" ( скоромовка)

2. Цеглинки тримай - уважно читай. ( Читання по Читайлику)

3. Робота за підручником ( с. 47): а) читаємо склади; б) працюємо над текстом (вправа 

" Розвідники"- визначаємо кількість речень у тексті) ; в) читаємо слова з буквою Г; г) читаємо текст, визначаємо тему.

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота в зошиті ( с. 62)

6. Робота по презентації. 

?. Підсумок.  

01. 11. Звук г, позначення його буквою " ге".Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо букви ( друковані, рукописні)

2. Читаємо по Читайлику.

3. Виділяємо звук , знайомимось із буквою.

4. Слухаємо історію букви Г.

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником ( с. 46 - завд.1, 2)

7. Робота в зошиті ( с. 61)

8. Працюємо по презентації.

9. Підсумок.

31.10. Закріплення звукових значень букви те. Тверді і пом'якшені приголосні звуки. Читання слів.  Посилання на онлайн урок :  (початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів і стих дзвінок, всіх покликав на урок . 

Приготуйте без мороки, все, що треба для уроку.

2. Повторюємо вивчені букви і звуки . Повторюємо рукописні букви.

3. Вправа " Слухняний ротик" ( чистомовка)

4. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай"  (підр. - с 44)

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником ( с. 45 -завд.1) 

7. Робота в зошиті ( с. 60)  

8. Робота по презентації. 

9. Підсумок.

28.10 . Звуки т, ть, позначення їх буквою Т. Виділення звуків у словах. Читання і доповнення тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв і звуків. Розрізняємо друковані і рукописні.

2. Повторюємо тверді і пом'якшені приголосні. (с. 43 - завд. 1 внизу)

3. Знайомимось зі звуками т, ть. ( відгадуємо загадку)

4. Слухаємо історію букви Т.

5. Робота за підручником ( с. 44 - завд. 1, 2. 3 )

6. Фізкультхвилинка.

7 Робота в зошиті ( с. 58)

8. Робота по презентації.

9. Робота з текстом (с. 44 - завд. 4)

10. Підсумок.


27.10. Закріплення звукових значень букви "пе" . Тверді і пом'якшені приголосні звуки. 

Факти і думки.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 09. 55) 

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv 

1. Вправа " Слухняний ротик" ( Павло і Пилипко поливали липки. Виросли липки в Павла і Пилипка.)

2. Робота за підручником ( с. 43 - завд.1)

3. Робота в зошиті. ( с.  57) 

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо над текстом ( с.43 - завд.2 )  Розрізняємо тверді і пом'якшені приголосні.

6. Вправа " Впізнай букви" ( розрізняємо прописні літери)

" Знайди пару" ( шукаємо пару друкованій літері) 

7. Підсумок. 


26.10. Звуки п, пь, позначення їх буквою П, п. Виділення звуків у словах, звуковий аналіз слів.Читання слів, речень. Посилання на онлайн урок : (початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви, звуки. Читаємо по Читайлику.

2. Повторюємо тверді і м'які приголосні.

3. Виділяємо звук, знайомимось з буквою. Відгадайте загадку: Пір'я він яскраве має,

як людина розмовляє. 

4. Слухаємо історію букви П.

5. Фізкультхвилинка.

6. Працюємо за підручником ( с. 42 - завд.1, 2, 3)

7. Робота в зошиті. (с. 55) 

8. Гра " Буква загубилась" Робота з текстом . (с. 42)

10. Підсумок. 


25.10. Закріплення звукового значення букви і. Тверді та м'які приголосні звуки. 

Звуковий аналіз слів. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви.  Вправа " Слухняний ротик" ( Індик індичку зустрічав, з іменинами вітав)

2. Вправа " Цеглинки  тримай - уважно читай"  ( с.40 - завд.3, 4)

3. Робота за підручником ( с. 41 - завд. 1)

4. Фізкультхвилинка.

5. Розрізняємо тверді і м'які приголосні звуки. ( завд. 1)

6. Робота в зошиті. ( с.53) Позначаємо тверді та м'які приголосні.

7. Робота в зошиті ( с. 54)

8. Театралізуємо. ( с. 41 - завд.2)

9.Підсумок. 

24.10. Звук і, позначення його буквами І, і. Виділення звука в словах, звуковий аналіз слів.  Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення букв, звуків.

2. Відгадування загадок, поділ слів на склади. Вправа " Слухняний ротик", " Зайве слово"

3. Ознайомлення зі звуком, буквою. Слухаємо історію .

4. Фізкультхвилинка. 

5. Робота за підручником.  (с. 40 - завд.1, 2, 3)

6. Робота в зошиті - с. 52 

7. Робота по презентації.

8. Підсумок. 

21.10. Закріплення звукових значень букви Д. Читання складів, слів, речень із вивченими буквами. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв, звуків. 

2. Вправа " Слухняний ротик" ( Скоромовки, чистомовки)

3. М'ячик тримай - уважно читай. (с. 38 - підручник)

4. Фізкультхвилинка.

5.Робота за підручником ( с. 39 - завд.1)

6. Робота в зошиті (с. 51 )

7. Робота по презентації.

8. Робота над текстом ( с. 39 - завд.2)

9. Підсумок.

20.10. Звуки д, дь. Позначення їх буквою Д. Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.10) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв, звуків.

2. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай" (підр. с. 37)

3. Знайомство зі звуками, буквою. ( картки) Слухаємо історію.

4. Робота за підручником ( с. 38 -завд.1, 2)

5 Фізкультхвилинка.

6. Робота в зошиті. (с.50)

7. Робота по презентації. 

8. Вправа " Правда, чи неправда" ( с. 38 -завд.3 - підручник)

9. Підсумок.

19.10. Закріплення звукового значення букви "ве". Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях, текстах. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50)

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів і стих дзвінок...

2. Повторюємо, тренуємось читати ( Працюємо по Читайлику)

3. Працюємо по презентації. 

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо в зошиті ( с. 48)

6. Закріплюємо, тренуємось читати ( підручник -с. 37)

Міркуємо.

7. Підсумок. 

18.10. Звук в, позначення його буквою Ве. Виділення звука в словах, звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв, звуків.

2. Читаємо по Читайлику.

3. Знайомимось із звуком в, буквою В,в.  ( Відгадуємо загадку)

4. Слухаємо історію . Працюємо по підручнику (с. 36 - завд. 1, 2) 

5.Фізкультхвилинка.

6. Працюємо по презентації.

7. Робота в зошиті - с. 47

8. Підсумок. 

17.10 Закріплення звукового значення букви б. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. речень. Послідовність подій.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти , всі рівненько...

2. Вправа " Слухняний язичок" (Скоромовка, чистомовка)

3. Повторюємо вивчені букви. Впіймай звук.

4. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай"

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником ( с. 35)

7. Робота в зошиті. ( с.46)

8. Робота по презентації. Виконуємо творчі завдання.

9. Підсумок.

14.10.  Звук б, позначення його буквами Б, б. Виділення звука у словах.Читання складів, слів. Друкування.

Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви. 

2. Вправа " Слухняний ротик" ( Повторюємо скоромовку, читаємо -с. 33)

3. Ділимо на склади, визначаємо кількість складів.

4. Знайомимось з новою буквою. Слухаємо історію.

5.Фізкультхвилинка. 

6. Робота за підручником ( с. 34)

7. Працюємо в зошиті (с. 45)

8. Працюємо по презентації.

9. Підсумок.

13.10. Закріплення звукових значень букви Р. Читання складів, слів, речень.

Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50 ) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти, всі рівненько...

2. Повторення вивчених букв, звуків. 

3. Вправа " Слухняний ротик" ( Вчимо скоромовку : ворона проворонила вороненя)

4. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай" ( с. 32 - підручник)

5. Працюємо за підручником на с. 33 ( завд.1, 2 )

6. Фізкультхвилинка. 

7 Працюємо в зошиті. (с. 44)

8. Закріплюємо. Працюємо по презентації.

9. Робота з текстом ( підр. - с. 33 - завд.3 )

10. Підсумок. 

12.10. Звуки р, рь, позначення їх буквою Р. Виділення звука р у словах. Читання складів, слів.  Друкування букв, складів.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50 )

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти,  всі рівненько...

2. Повторення вивчених букв, звуків. Поділ слів на склади.

3. Вправа " М'ячик тримай - уважно читай".( Повторення букви и -с. 30 -31)

4. Фізкультхвилинка.

5. Ознайомлення зі звуками (р,рь) та буквою Р.  Робота за підручником ( с. 32- завд. 1,2) 

6. Робота в зошиті ( с. 43)

7.Працюємо по презентації.  

8. Підсумок.  Я познайомився... Мені сподобалось... Було цікаво... 

11.10. Закріплення звукового значення букви и. Читання слів. Заголовок тексту. Театралізування. Підготовчі вправи для написання букв.  

Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв і звуків.  

2. Робота за підручником ( с.30 - повторюємо, читаємо склади, слова)

3. Працюємо в зошиті ( с. 40)

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота по презентації.

6. Робота за підручником ( с. 31)

7. Працюємо в зошиті ( с. 41)

8. Підсумок. 

10.10. Звук и, позначення його буквою и. Виділення звука и в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів , слів. Посилання на онлайн урок:  ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв. 

2. Поділ на склади, наголос.

3. Звуковий аналіз слів. ( Робота за підручником - с. 29)

4. Робота в зошиті ( с. 39 -виконуємо практично по кроках)

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота по презентації.

7. Ознайомлення зі звуком и, буквою и.

8. Робота за підручником ( с. 30)

9. Працюємо в зошиті ( с. 40) 

10. Підсумок. 

07. 10 . Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади.  Читання складів, слів.  

Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1.Повторюємо вивчені букви, звуки. Ділимо слова на склади, визначаємо кількість складів. 

2. Вправа " Цеглинки тримай - уважно читай"( читаємо на с. 27)

3.Ознайомлення з наголосом. Робота за підручником ( с. 28 -завд.1 ) 

4. Визначаємо наголошений склад( практично)

5. Фізкультхвилинка.

6. Працюємо в зошиті ( с. 39 - завд. 1, 2.) 

7. Робота по презентації.  ( Відгадуємо загадки, ділимо слова на склади, визначаємо наголошений склад).

8. Працюємо за підручником ( с. 28 - завд.2)

9. Підсумок.   

06.10. Закріплення звукового значення букви К. Читання складів. слів. Текст. Тема тексту. 

Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви. Вправа "Слухняний ротик" (чистомовки, скоромовки) 

2. Читаємо ( підручник - с. 26) Вправа " М'ячик тримай - уважно читай".

3. Працюємо по презентації. Виконуємо цікаві завдання. 

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо в зошиті. ( с. 38 )

6. Робота над текстом ( с. 27 - підручник)

7. Фантазуємо. Мій чарівний капелюх. 

8. Підсумок. 

06.10 .ЯДС (МОВ) Міркую, висловлюю власні думки. Посилання на онлайн урок:

 (початок о 09.10)  https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок. Приготуйте без мороки, 

все, що треба для уроку

2. Працюємо в зошиті з ЯДС ( с. 23). 

3. Пригадуємо слова назви предметів, слова назви дій. 

4. Міркуємо, висловлюємо власні думки.

5. Фізкультхвилинка.

6. Працюємо в зошиті з укр. мови ( с. 35) 

7. Підсумок. Вправа " Відкритий мікрофон"

05.10. Звук к. Позначення його буквами К, к. Виділення звука К у словах. Читання складів, слів.

Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторення вивчених букв, звуків, поділ слів на склади.

2. Виділяємо звук, знайомимось з буквою. У вінку зеленолистім, у червоному намисті.

Видивляється у воду на свою чудову вроду.

3. Слухаємо історію букви К. 

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота за підручником ( с. 26)

6. Працюємо в зошиті ( с. 36)

7. Тренуємо язичок ( чистомовки)

8. Підсумок. 

04.10. Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Вправи до написання букв. 

Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте , діти, всі рівненько...

2. Повторюємо, які бувають звуки. Вправа " Впіймай голосний звук"

3. Повторюємо по зошиту - с. 31. ( голосні і приголосні звуки)

4. Працюємо за підручником  ( с. 25 - допомагаємо Котику й Мишці)

5. Фізкультхвилинка.

6. Практично визначаємо кількість складів. 

7. Працюємо по презентації.  Виконуємо цікаві завдання. 

8. Робота в зошиті. ( с. 34 - читаємо склади - зриваємо яблучка)

Виконуємо творчі завдання.

9. Підсумок. - Я зрозумів, що в слові... Мені сподобалось... Я розкажу дорослим... Я потренуюсь...

03.10. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Друкування букв. складів, слів.  Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.55) 

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте , діти, всі рівненько. Руки покладіть гарненько. Всі на мене подивіться , один одному всміхніться. Пролунав уже дзвінок, починається урок. Приготуйте без мороки, все, що треба для уроку.

2. Повторюємо вивчені букви і звуки. 

3. Слухаємо історію: Жив - був Веселий Язичок у своєму будиночку...

Вимовляємо звуки перед люстерком. Порівнюємо голосні і приголосні. Малюємо позначки.

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо за підручником ( с. 24)

6. Робота в зошиті ( с. 30) 

7. Закріплюємо. Робота по презентації. Виконуємо цікаві завдання. 

8. Підсумок. Вправа " Рюкзачок", М'ясорубка, Кошик. ( По презентації).

30.09. Закріплення звукових значень букви С. Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розміщення предметів. Посилання на онлайн урок: ( початок о 09.50)

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо букви і звуки. 

2. Пригадуємо скоромовку: Семен сіно віз - не довіз. Кинув сани - узяв віз.

3. Впіймай слово зі звуками С.Сь.

4. " Цеглинку тримай - гарно читай" ( с.22 - підручник)

5. Фізкультхвилинка.

6.Робота за підручником ( с. 23 - завд. 1, 2 ) 

7. Робота в зошиті ( с.33)

8. Робота по презентації. ( Виконання творчих завдань)

9. Підсумок.  

29.09. Звуки с, сь, позначення їх буквою С. Виділення звуків у словах. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів. Посилання на онлайн урок : (початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1.  Продзвенів уже дзвінок, всіх покликав на урок.

2. Повторення вивчених букв.  Які слова з буквою Н ви запам'ятали? Про якого кота дізналися?

3. Вправа " Вушка прислухайтесь" Відгадуємо загадку : Рано - вранці прокидається, встає.

Розсипає скрізь проміннячко своє. Огляда природоньку, зігріва.

А надвечір спатоньки знов ляга.  Виділяємо звук.  

Вивчаємо скоромовку : Семен сіно віз - не довіз. Лишив сани - узяв віз.

4. Знайомимось з буквою. Фантазуємо - на що схожа?

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником .( с. 22 - завд.1, 2)

7. Працюємо по презентації.

8. Працюємо в зошиті. (с. 32)

9. Підсумок.

28.09. Закріплення звукових значень букви Н. Читання складів, слів. Підготовчі вправи для написання букв. Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.50)

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти, всі рівненько. Руки покладіть гарненько. Всі на мене подивіться і   чудово посміхніться. 

2. Повторення вивчених букв. Вправа " Впіймай слово зі звуком..." Називаємо звуки та букви.

3. Вправа " Цеглинку тримай - уважно читай" ( підручник - с. 20 - читаємо склади, слова)

4.  Працюємо по презентації. 

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником. ( с.21 - завд. 1, 2 )

7. Робота в зошиті . (с. 29)

8. Робота за підручником  (с.21  - завд.3) Факти і думки. Вправи для дихання.

9. Підсумок.

27.09. Звуки н, нь. Позначення їх буквою Н.  Виділення звука в словах. Друкування букв, складів. Посилання на онлайн урок :( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Вітерець, вітерець, ти дарма не кружляй.

На урок укр. мови до нас завітай!

2. Пригадуємо вивчені букви. - Хто згадає, що любила буква У? ( Співати. А ще - посміхатися) Малюємо в повітрі букву У, що посміхається.

3. Читаємо склади з буквою у. ( Підручник с. 19). Пригадайте, про що читали в тексті.

4. Фізкультхвилинка.

5. Ознайомлення з буквою Н. Робота за карткою.  Слухаємо історію букви Н.

6.Робота за підручником. (с. 20 -завд. 1, 2.)

7. Робота по презентації. ( Початок)

8. Робота в зошиті ( с. 28)

9. Підсумок. 

26.09. Закріплення звукового значення букви у. Читання складів. слів. Текст. Передбачення.  Підготовчі вправи до написання букв.  Посилання на онлайн урок : ( початок о 09.55) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Повторюємо вивчені букви. Продовжуємо працювати - звуки та букви вивчати.

2. - Сьогодні до нас на урок знову прийшла буква у. Послухайте історію про неї.

3. Вірш про Україну. Вправа " Впіймай звук У, склад з цим звуком .

4. Вправа " Передай далі " ( читаємо - с. 18)

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота по презентації.

7. Робота за підручником( с. 19 - склади вгорі, завд.1)

8. Працюємо в зошиті ( с.27) Пальчикові вправи. ( П'ять маленьких діточок )

9. Працюємо над текстом ( с. 19 - завд.2)

10. Підсумок. 

23.09. Звук У. Позначення його буквами У, у. Друкування букв, складів, слів. Письмо похилої палички. Посилання на онлайн урок: (початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1.Організуємось до роботи. - Чи готові ваші вушка... очки... 

2. Повторюємо вивчені букви. Вправа "Передай далі" ( читаємо на с. 17 - склади. стовпчики слів, речення) Питання по тексту : - А чи знаєте ви...?

3.Знайомство зі звуком, буквою.

4.Робота по Презентації. Дістаємо завдання з чарівної скриньки.

5. Фізкультхвилинка.

6. Читаємо з Мудрою Совою. Цікаві завдання.

7. Робота в зошиті. ( с.26)

8. Працюємо за підручником ( с. 18) 

9. Підсумок. Ми познайомились... Вона позначає звук... Ця буква схожа на... Ми вчилися...  Мені сподобалось... 

22.09. Звук Л, ль. Букви Л, л. Друкування букв, складів, слів, речень.Текст. Тема тексту. Порівняння.  Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Добрий день, добрий день. Пальчики сказали. Ми сьогодні всіх дітей вранці привітали.

2. Вправа " Слухняний язичок" :  ли -лі, ла -ля, лу -лю, ле -лє. Відгадуємо загадки. 

3. Читання складів, слів ( с. 16 -завд.1, 2 )

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо за підручником. (с. 17) : а) читаємо склади з ламою; б) виконуємо завд.1; 

в) читаємо речення.

6. Працюємо по Презентації. Читаємо з Мудрою Совою. 

7. Пальчикова гімнастика. Дихальні вправи.

8. Робота в зошиті ( с. 25) Друкуємо. Пишемо.

9. Працюємо над текстом ( с. 17 - завд.2)

10. Підсумок. Мені сподобалось... Я  дізнався нове... 

21.09. Звуки Л, Ль. Букви Л, л. Читання слів, складів. Друкування букв, складів, слів.  Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти всі рівненько...

2. Пригадаємо. які букви ми з  вами вже вивчили. -А хто в них за ватажка?

3. Читаємо на с. 15 . ( Вправа " Передай далі"- діти читають по черзі) Завд.2 - знаходимо те, про що йшлося в тексті.

4. Фізкультхвилинка. 

5. Тренуємо язичок:  В лісі лиса лось зустрів, лис до лося засвистів.

Лось злякався і од лиса дременув скоріш до лісу.  Знайомимось із звуками (чуємо) та буквою.

6. Слухаємо історію букви Л.

7. Працюємо за підручником (с 16 - завд.1, 2 )

8. Працюємо по презентації.

9. Пальчикові вправи.

10. Робота в зошиті ( с. 24)

11. Підсумок. 

20.09. Звук М. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речень. Посилання на онлайн урок ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1.  Нумо привітаємось, нумо посміхнемось. Раз - рука, два - рука. Раз плече, два -плече. 

Голова вліво, вправо подивилась. Посміхнулась, привіталась.

2. Повторюємо букви, які вивчили. Відгадуємо загадки від букви М. Вітаємо діток, в чиїх іменах живе буква М.

3. Читаємо з Котиком та Мишкою. ( с. 14 - завд.1.2.

4. Фізкультхвилинка.

5. Пригадайте історію про Павучка, назвіть його помічників. Як ставився Павучок до своєї мами? Яка ваша мама?

6. - Сьогодні ми продовжуємо знайомитись з буквою М.

7 Робота по Презентації. 

8. Робота за підручником. ( с. 15 - завд.1)

9. Робота в зошиті. (с. 23)

10. Робота над текстом. ( с.15 - завд.2)

11. Підсумок. Я дізнався... Мені сподобалось... Я зрозуміла...

19.09. Звук М, букви м, М. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів.

 Посилання на онлайн урок ( початок уроку о 09.50):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте, діти, всі рівненько. Посміхніться всі гарненько.

настрій на урок взяли7 Працювати почали.

2. Пригадуємо віршик: Стали букви у рядок і побігли у садок. 

А хто в них за ватажка? Ну. звичайно ж,  буква А. Пригадайте. які букви ми вже вивчили.

3. Робота в підручнику на с. 13 (читаємо склади вгорі, слова)

4. Слухаємо нову історію. Знайомимось з буквою М.

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота за підручником. ( с. 14 - завд.1,2.)

7. Робота по презентації.

8. Працюємо в зошиті. (с. 22)

9. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"

16.09. Звук О, позначення його буквою О. Визначення теми тексту.

Посилання на онлайн урок (початок о 09.50): 

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Сядьте діти всі рівненько...

2. З якою буквою ми познайомились вчора?  Пригадайте віршик : Ананаси Аня їла,  апельсини не любила. Вчимо ще один про букву А: Стали букви у рядок  і побігли у садок.  А хто в них за ватажка? Ну, звичайно ж, буква А. Відгукніться діти, в чиїх іменах живе буква А.

3. Повторюємо  (с. 12 - вправа " Знайди букву А" завд. 2 )

4. Фізкультхвилинка. 

5. - А зараз слухаємо історію однієї дівчинки. 

6. Працюємо по Презентації.  Знайомство з буквою.

7 Робота за підручником( с. 13 -завд.1,2.)

8. Робота в зошиті ( с.20). Пальчикова гімнастика.

9.Робота над текстом (с. 13 - завд.3)

10. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"



15.09. Звук а, позначення його буквою А, а. Взаємне розміщення предметів.  

Посилання на онлайн урок. ( початок о 09.50): https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів уже дзвінок...

Будем гарно працювати

Класні результати мати.

2. Сьогодні ми з вами починаємо вчити букви. До нас сьогодні завітала дівчинка Аня. Ананаси Аня їла, апельсини не любила. Виділяємо звук а.  Відгукніться діти , в чиїх іменах живе буква А.

3.Фізкультхвилинка.

4. Працюємо по презентації.

5. Працюємо за підручником. (с. 12)

6. Робота в зошиті. (с.18)

7. Підсумок. 



15.09. Букви.  Українська абетка. Підготовчі вправи до друкування букв. 

Посилання на онлайн урок ( початок о 09.10):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Привітання : Я всміхаюсь сонечку...

2. Вчора ми з вами говорили про звуки. Хто пам'ятає, які бувають звуки?

Звуки ми чуємо і вимовляємо. Ми маємо свою рідну мову, якою розмовляємо.

3. Знайомство з буквами. Зараз ми дізнаємось багато цікавого. Попрацюємо над презентацією.  

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо за підручником. (с. 11 )

6. Робота в зошиті. (с.14)

7. Підсумок. Вправа "Рюкзачок"

14.09. Звуки мовні і немовні. Письмо ліній із заокругленням. Посилання на онлайн урок

 ( початок о 09.50) https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Починаєм працювати-  рідну мову треба знати!

2. Перегляд відео. Розрізняємо звуки ( немовні, мовні) Вправа "Вушка прислухайтесь".

3. Фізкультхвилинка. 

4. Робота за підручником (с. 10 -завд.1)  

5. Робота в зошиті ( с. 13)

6. Творче завд. (с.10 - завд.2) 

7. Підсумок. Вправа " Рюкзачок" 

13.09. Слово і речення.  Посилання на онлайн урок ( початок о  09.50):

 https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1.  Продзвенів уже дзвінок, починається урок.

Сядьте зручно всі дівчатка, а за ними і хлоп'ятка.

2. Пригадуємо про речення. ( Розповідаємо. запитуємо, радіємо, дивуємось)

3. Робота в зошиті ( с. 11)  Уважно розглядаємо кожен малюнок, називаємо слова. Ставимо питання: хто це? що це? Позначаємо слова, складаємо речення.

4. Фізкультхвилинка.

5. Працюємо письмово. (с. 11 - пишемо за зразком)

6. Тренувальні вправи ( зошит - с. 12) Перегляд відео.

7. Підсумок. Я дізнався.... Мені зрозуміло... Мені сподобалось...

12. 09. Слово і речення. Письмо за зразком.

1. Прозвенів уже дзвінок, починаємо урок.

2. Повторення.  Вправа " Підкажи словечко"  На питання хто ти? відповідають...

Впіймай істоти ( називаю слова - діти плескають в долоні). впіймай неістоти.

3. Працюємо за підручником.  Називаю речення різні за інтонацією, діти розрізняють. ( с. 8 - завд. внизу)

4. Працюємо за підручником ( с. 9 - завд.1) Розрізнення !, ?,   .

5. Фізкультхвилинка. 

6.  Робота в зошиті на с. 10. Складаємо питальні речення і прокладаємо доріжку нашим гостям.  Називаємо їх, хто зайвий? Чому?

7. Працюємо за підручником  (с. 9 -завд.2)

8. Пишемо в зошиті ( с. 10  - завд. внизу, повторюємо назви ліній у зошиті)

9. Пальчикова гімнастика. 

10. Закріплюємо поняття про різні речення та розділові знаки. Перегляд відео.

11. Підсумок. Я дізналась... Я запам'ятав... Мені сподобалось...

09.09. Слово. Яке? Яка?

Посилання на онлайн урок ( початок уроку о 09.50):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Вправа "Хвости"- Сьогодні я візьму на урок...

2. " Підкажи словечко"  - На питання  хто ти ? відповідають... ( істоти) 

3. Робота за підручником. ( с. 8 - завд 1)

4. Фізкультхвилинка.

5. Вправа " Вірю- не вірю". ( с. 8 - завд.  внизу. Мислю критично) Робота в зошиті ( с. 9)

6. Робота з відео. Підсумок.

08.09. Слова - назви дій. Письмо ліній за зразком. 

Посилання на онлайн урок (початок уроку о 09. 50):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів уже дзвінок...

2. Пригадаємо, які дії  виконують діти, зображені на малюнку.  (с. 7 - укр. мова)

3. Пригадайте, які дії ви виконували сьогодні вранці перед уроками. Сьогодні я ...

Вправа " Я вмію...." " Мені подобається..."

4. Фізкультхвилинка. Я називаю дії. А ВИ ВИКОНУЄТЕ. 

5. Виконуємо завд. 1 на с. 7.

6. Працюємо в зошиті на с. 8

7. Підсумок. Вправа " Рюкзачок"


08.09. ЯДС (МОВ) Слова - назви дій. 

Посилання на онлайн урок:

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv (Початок уроку о 09.10)

1. На уроці нам потрібні :  підручник , ручка, олівець, кольорові олівці.

- А ще? - Увага, гарний настрій, ....

2. Повторюємо слова - назви предметів ( с. 7  у підручнику ЯДС ) Хто це? Що це?

3. Робота в зошиті з укр. мови ( с. 8) Обводимо парасольки,  дощик.

4. Фізкультхвилинка.

5.Знайомство зі словами  назвами дій. ( Пригадали гру про ранець. Які дії виконували.)

6. Тренуємось виконувати дії. 

7. Робота за підручником. ( Укр. мова -с. 7.  Малюнок вгорі)

8. Підсумок. Я дізнався... Мені сподобалось...


07.09. Слова - назви предметів.

Посилання на онлайн урок (Початок уроку о 09.40):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

1. Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок.

Сядьте зручно всі дівчатка, а за ними і хлоп'ятка.

2.Повторення про мовлення (с. 7 -зошит)

3. Вправа "Назви предмет". (Показую предмети - діти називають)

4. Робота за підручником (с. 6)

а) робота за малюнком;

б) виконуємо завд. 2

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота в зошиті - с. 8.

7. Перегляд відео. Підсумок.


06.09. Усне і писемне мовлення. Орієнтація на сторінці зошита.

1.Посилання на онлайн урок( початок о 09.50):

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

2. Працюємо на с. 5. Пригадуємо слова вітання.

- Коли ми спілкуємось усно? А як ще можна спілкуватися?

Бесіда за малюнком.

3. Робота в зошиті (с. 4) Обводимо предмети, знаходимо зайві.

4. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика.

5. Повторюємо правила. (Зошит - с. 5) Тренуємось правильно тримати ручку, Розташовувати зошит.

6.Робота з підручником (с. 5 - завд.2)

7. Підсумок. Вдома за бажанням розфарбовуємо в зошиті на с. 3 



 05.09. Я вивчаю укр. мову. Я вітаюсь  і знайомлюсь.  Письмове приладдя.

1. Посилання на онлайн урок: (Початок -10 год.10 хв)

https://meet.google.com/qxu-mtfj-fuv

2. Працюємо на с. 4. Ми живемо в Україні. Бесіда. Карта україни - діти представляють свої малюнки. 

3. Перегляд відео .(Пісня про мову) У КЛАСРУМ.

4. Виконуємо завд. 1 ( Вітання. Знайомство).

5. Фізкультхвилинка. Дихальна вправа " Зайчик"

6. Підсумок. Вправа "Рюкзачо

Немає коментарів:

Дописати коментар